tisdag 25 januari 2011

Imponerande tricks



Jag har redan delat den på Facebook, men jag måste bara visa er den här också! Jag vet ju att jag har några hundintresserade läsare, så ni kanske kan bli inspirerade. Det blev i alla fall jag! Det är det en väldigt fin video, så även om man inte är hundtokig så kan jag rekommendera den. Glöm inte höja volymen för låten med Hello Saferide är grym! För er nytillkomna läsare så är det den här rasen, borderterrier, som vår lilla Aron är. Dock kan han långt ifrån såna här tricks, men man måste ha något att sträva efter!

4 kommentarer:

  1. Åh de är helt fenomenala ju :P
    Hoppas du haft en fin dag!

    SvaraRadera
  2. nu när jag har testat på cult i badrummet så vill jag bara ha cult överallt haha, finns så mycket fint!

    jag vill nog ha mina tidningar samlade jag, blir stressad av för mycket "stök" även om det inte är stök egentligen :) men på tal om brett fönster, DET är nåt jag vill ha och bygga en myshörna i och sitta där och läsa mina tidningar :)

    SvaraRadera
  3. Ja gör det, hon är såå duktig! Hjälp, jag blev nästan lite rädd när jag läste din "presentation", det skulle kunna varit jag som hade skrivit det (förutom bebisen då...). Inredning, hund, resor och bakning/matlagning... tipp topp! :) Kram till dig, hit kommer jag tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg. Läser din blogg om Aron men hittade även den här, trevligt. Jag undrar om hon med filmen har någon blogg? Vet du var hundarna kommer ifrån?
    Har pudel men i väntan på en bt (som föds vilken dag som helst) ser jag gärna mer av rasen.
    http://www.nogg.se/startPage.asp?idHomepage=66339
    Vänliga hälsningar Sophi

    SvaraRadera