fredag 7 januari 2011

Drömbilder

Även om jag älskar att bo i hus och faktiskt inte skulle vilja byta bort det mot en lägenhet - så kan jag ändå inte låta bli att ibland önska och drömma mig bort till något mindre, något utan trädgård där gräset måste klippas, utan stora renoveringsbekymmer... Med stora höga fönster och rejäla fönsterkarmar. Som sagt - jag skulle aldrig vilja byta, men drömma får man ju ändå!

Ikväll drömmer jag mig bort till den här finfina 2,5:an. Där både gammalt och nytt mixas på ett skönt sätt ihop med vackra designsaker. Mums! Dagens inspirationsbilder kommer från Bolaget Fastighetsförmedling.










6 kommentarer:

  1. Mysiga inrednings bilder..Ett hus skulle inte varit helt fel.Ha ne skön helg..

    SvaraRadera
  2. Jättefin lägenhet, man jag skulle inte heller vilja byta från hus till lägenhet.

    SvaraRadera
  3. Drömma får man alltid göra! Jag drömmer om alla möjliga boenden. Nybygge, gammalt hus med charm, en sekelskifts våning i Stockholm eller någon annan stor stad.

    Jag får också för mig att ha en massa färg ibland, men det slutar alltid med att jag går tillbaka till svart och vitt. Så jag tror jag ska köra på det helt enkelt. Kanske ta in något litet i färg nån gång bara.

    SvaraRadera
  4. Vilken inspiration!

    Jag tyckte också det var långt kvar när jag var i vecka 24, fast jag tycker det fortfarande även fast jag är i v 36 :P

    SvaraRadera
  5. jättefina bilder! helt ljuvlig spegel på sista bilden (kan inte få nog av speglar verkar det som...)

    SvaraRadera
  6. Fina bilder och en fin lägenhet! Vet precis den där känslan om att man tänker så ibland med huset. Har haft precis likadana känslor, men skulle inte byta ;)

    SvaraRadera