lördag 22 januari 2011

Ny design

Det blev en tillfällig ny header. Inte helt nöjd, men den får duga så länge. Jag ska sitta och klura mer en annan dag.



Förresten. Nu har jag även mobilanpassat bloggen! Skriver ni in webadressen till bloggen i er webläsare i mobilen, så ska det vara mycket enklare att läsa bloggen. Nu kommer inläggen snyggt uppradade istället för att behöva kika över hela sidan. Missa inte heller något inlägg genom att lägga till bloggen på Bloglovin! Länk till sidan har ni här till höger!

Även en liten uppmaning... Besöksantalet har ökat senaste veckorna... Vore väldigt roligt att veta vilka ni är här som besöker min blogg. Skriv gärna namn och vart ni kommer ifrån, om ni brukar läsa eller om det är första gången ni är här. Det uppskattas ska ni veta!

Nu ska vi ut och kolla babyskydd till bilen. Ha en fortsatt härlig lördag!

12 kommentarer:

  1. Blev jättefint tycker jag! :)

    Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din nya header! Cool! Jag tittar in här lite emellanåt, så jag är inte en av dina helt nya läsare.

    SvaraRadera
  3. Och det var jag som skrev förra kommentaren - vet inte varför det kom upp som anonym.

    SvaraRadera
  4. Jag gillade också den nya headern!
    Jag har börjat läsa din blogg :)
    Men mig känner du..

    SvaraRadera
  5. Superfint! Jag förstår dock inte hur du kunde få headern så bra? Jag försökte lägga upp en ny själv och den blev helt suddig. Vet inte riktigt vad jag gjort för fel, då det alltid har fungerat bra innan. Vet du?

    SvaraRadera
  6. Hej, hej! Jag har följt dig (via bloglovin') under några veckor bara. Minns dock inte vem som tipsade om din sida, men jag hittade i alla fall hit via en annan blogg. :) Trivs bra, så jag hänger kvar. ;)

    Själv är jag numera Västerbottning och vill du veta lite mer om mig så kan du kika in på min blogg. :)

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag brukar ju titta in här då och då :) Jag tycker verkligen du lyckats med nya headern, snyggt teckensnitt och fin balans. Trevlig helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Åh, tusen tusen tusen tack :) Nu ser det äntligen bra ut igen!

    SvaraRadera
  9. Återigen - tack :) Ja, jag har gjort designen själv! Tycker det är jätteroligt att sitta och pyssla ihop olika collages och headers.

    Så som jag fattat det (är inte så insatt än) så är det Los Angeles som gäller samt ett till ställe, som jag inte vet än. Så det känns lite knappt med 7 dagar, kanske bara 5 om vi har otur med flyttider, så man landar sent första dagen och åker tidigt sista.

    Men ja, vi får se hur det blir och vad dom tänkt.

    SvaraRadera
  10. Psst, en hemlis: jag använder inte PS utan picassa och photoscape ;)

    Ja, jag kanske inte ska vara så negativ till resan och bara haka på. Det blir ju trots allt vad man gör det till!

    SvaraRadera
  11. Så himla bra det är i mobilen nu också!!! Hur gör man det?
    /Linda

    SvaraRadera
  12. Jag håller med! Headern och den nya designmallen blev jättefin :D

    Gillade fotot på fåren på Irland! Jättefint :)

    SvaraRadera