fredag 30 september 2011

Vem är du?

En hel del nytillkomna läsare har dykt upp på senare tid. Jag brukar göra ett inlägg med jämna mellanrum och höra vem ni är, men jag insåg nu att senast jag gjorde det var i april, innan Vilmer föddes. Så. Det kanske är dags nu, eller vad säger ni? Flera av er vet jag vem det är, men ibland behövs det en liten uppdatering. Så. Vi kör samma frågor som sist. Nu hoppas jag på många kommentarer!
Missa inte att tävla om det fina kökssetet från Jennie Johnson här på bloggen, tävlingen hittar ni här.

22 kommentarer:

  1. Hej hopp!

    1. Mig känner du till :)

    2. Jag minns inte riktigt hur vi fann varandra ;)

    3. Jag läser bloggen för att du har en intressant & trevlig blandning. Gillar verkligen dina tips och att du visar rolig & kul inredning som inte bara är VIT!

    4. Tycker bloggen är toppen som den är!

    Trevlig helg,
    vad ska ni göra i helgen?

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. 1. Tess, Hbg - www.FrokenFjaril.se
    2. Via någon inredningsblogg, kommer inte ihåg vilken. Men det var ganska nyligen iaf och fastnade direkt.
    3. Du har en bra blandning i din blogg och det gillar jag.
    4. Eftersom jag nyligen börjat läsa din blogg känns det fel att kommendera denna punkt nu.

    Ha en underbart solig fredag.

    SvaraRadera
  3. Hej hopp
    1. Joi - www.minbebis.com/blogg/missjoi
    2. Jag vet inte hur jag hittade hit, men blev kvar o pren. på bloglovin numera.
    3. Tycker oxå det är bra blandning
    4. Mkt bra o trevlig blogg som inte behöver ändras ngt

    hej hopp

    SvaraRadera
  4. 1. Mig känner du också till :-)
    2. Jag tror att jag hittade hit via en annan blogg, men jag minns inte vilken.
    3.Jag läser din härliga blogg för att den är personlig och för att du bjuder på härlig inspiration, mysiga bilder och trevliga tips.
    4. Jag gillar din blogg precis som den är!

    Ha en fin helg vännen! KRAMAR

    SvaraRadera
  5. 1. Johanna från bloggen formge
    2. via en annan blogg
    3. bra inspiration, personlig och bra tips
    4. Fortsätt som du gör, blogga med personlighet!
    kram från bloggen formge
    http://www.form-ge.com

    SvaraRadera
  6. Jag är finurliga fröken och har läst din blogg ett tag. Vet inte hur jag hittade hit men misstänker att de var genom någon annan blogg. gillar blandningen och det du skriver om. Kommer självklart att fortsätta läsa här. kram

    SvaraRadera
  7. 1. Teres som har bloggen: http://www.teresrundkvist.blogspot.com/

    2. Via någon tävling där ert kök var med och sedan dess har jag tittat in regelbundet.

    3. Fina inredningsbilder som tilltalar mej.

    4. Tycker bloggen är toppen som den är nu. En härlig mix med fina tilltalande bilder. Men är extra svag för personliga ideer om hur man fått till det hemma. Exempelvis hur man fått till bara förvaring, gett gamla saker nytt liv osv.

    SvaraRadera
  8. Mig känner du igen :)

    1) Anna, Norge:P
    2) Ja du, bra fråga:P
    3) Bra sätt att hålla sig uppdaterad på din och din familjs vardag
    4) Jag tycker den är bra som den är, mycket bra blandning av det jag vill läsa.. :) Stor kram till dig och din familj..

    SvaraRadera
  9. 1. Mig känner du oxå till sen innan :)
    2. Tror att det var via Styleroom jag hittade hit!
    3. Jag läser din blogg för att du inspirerar mig :) Det är alltid roligt att kika in hos dig, du har alltid fina bilder och tips!
    4. Jag tycker att du har en väldigt bra mix på din blogg faktiskt, superbra!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  10. Hej!
    1)Frida heter jag, bloggar också:)
    2)room by sofie
    3)Jag blir inspirerad & gillar dig:)
    4) är nöjd med det jag läser
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  11. Minns att jag svarade på den i april så vi är inte så nya för varandra! :) Jag gillar din blogg fortfarande, precis som den är!

    Svar: Jag heter "Vitarummet" även på styleroom, har nog samma bilder från huset där som finns på bloggen. Ska dock byta ut bilderna mot det nya huset när det är färdigt!

    Stor kram & trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Hej där!

    1. Hanna heter jag och jag bloggar också...
    2. Via någon blogg ganska nyligen men jag minns inte vilken.
    3. Inspirerande läsning med bra variation, gillas!
    4. Jag har inte följt dig så länge men jag gillar det jag sett och läst!

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Gillar dig, din smak, ditt hem och dina bilder :)

    SvaraRadera
  14. Tror du känner till mig redan, och jag minns faktiskt inte hur jag hittade hit.. Men jag stannade och tycker du har en superhärlig blogg med fina bilder. Precis sånt jag gillar :)

    Kram från Augustifamiljen.blogg.se. Såklart ;)

    SvaraRadera
  15. Towe fran bloggen Life in the land of Alpööi and Heidis. Jag minns inte hur jag hittade till din blogg men jag är himla glad att jag gjorde det. Ok för dina inredninsposts men det är ju Vilmer man vill se. "hihi" Han är ju så söt, och det vet du ju att Dixie också håller med om. Det är en toppenblogg, bra mixad underhållning!
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg och att jag är så glad att jag hittat till dig! kram towe.

    SvaraRadera
  16. Självklart svarar jag på dina frågor. :)

    1. Lotta/Min plats i solen (http://minplatsisolen.blogspot.com)

    2. Tack vare en kommentar som du lämnade på min blogg. :)

    3. Jag gillar din blandning av vardag och inredning och dina vackra bilder. Hela konceptet helt enkelt! :)

    4. Jag tycker att din blogg är alldeles utmärkt som den är. So keep up the good work! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  17. Här kommer mina svar:

    1. Nellie, den ena tjejen bakom Kanel & Cayenne, http://kanelocayenne.blogspot.com/

    2. Via någon annan blogg men minns tyvärr inte vilken.

    3. Jag gillar dig och din stil och så bor du i närheten av mig, det är kul för jag känner till en del av de platser du besöker och kan få tips på nya ställen.

    4. Hittills har det varit en bra blandning precis som alla andra verkar tycka. Varför ändra på ett vinnande koncept?! :)

    Kram! /Nellie

    SvaraRadera
  18. 1. Catrin, http://varanfamiljnu.blogg.se/
    2. Via minbebis!
    3. Härlig stil och en otroligt söt pojke!
    4. Bra blandning! Härligt att läsa om din stil och om din son!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  19. Hejsan hej!

    Vilken bra idé, att lära känna sina besökare. :)

    Jag heter Charlotta men kallas ibland för Lotta. Finns på www.ohlovely.se
    Minns inte hur jag hittade dig, eller det var kanske du som hittade mig? I alla fall så gillar jag din blogg väldigt mycket! Bra blandning av allt. Inredning, barn, familj osv. Ungefär det som intresserar mig. Och så fina foto på det... :)
    Tycker inte du behöver ändra på något.

    Ha en fin måndag!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  20. 1. Mammaledig, inredningsintresserad bloggare :) http://guldmulten.blogg.se
    2. Hittade hit via någon annan blogg, minns inte vilken. Du hamnade direkt högt upp bland favoriterna.
    3 o 4. Det är kul att läsa både om inredning och dina projekt hemma samt om vardagslivet och söta Vilmer. Det är en perfekt blandning och jag tycker inte du behöver andra nåt. Passar mig perfekt :)
    Förresten har ni kanonfint hemma!!

    SvaraRadera
  21. 1. Ja du vet nog det mesta om mig som e värt o veta ;)

    2. Oj, det minns jag inte. Det va så längesen!

    3. Jag gillar ju din inredningsstil, DIG, dina braiga inlägg, den snygga designen och fotona. O så förstås att du e Skåning :D

    4. Jag gillar ju inredningstips, bilder från hemmet, fynd m.m. Jag gillar ju inredningsbitarna och sånt mest :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  22. 1. Mig känner du ju till, jag brukar ju lämna kommentarer. Mig och mitt kan du och andra läsa om på sturegatan3.bloggplatsen.se
    2. Hittade hit via styleroom där jag letade inspirerande bilder.
    3. Hittar alltid kul grejer på din blogg och gillar blandningen. Sen har vi ju varsin älskling som nästan är lika gamla oxå och det gör ju att det är ännu mer kul att följas.
    4. Tycker du har en alldeles lagom blandning på dina inlägg och fortsätt gärna i samma stil så fortsätter jag läsa.
    kram j.

    SvaraRadera