söndag 4 september 2011

Nu är det höst.

Ja, det kan man väl verkligen säga? Det märks framförallt i alla butiker som får in nya, roliga höstnyheter! Jag har kikat in i en av mina favoritshoppar efter lite nytt och spännande. Har ni inte handlat hos Call it Design tidigare kan jag varmt rekommendera det! Personlig service och kanonfina produkter. Jag har tidigare skrivit om de kanonfina muggarna från Koloni Stockholm, och kikar ni in på rean finns de bland annat där med en massa andra godbitar! Det här är mina favoriter från nyheterna, vilken blir din favorit?




Alla bilder är lånade med tillåtelse från Call it Design, kollage gjort av Dessi - Home and desire.

9 kommentarer:

  1. Mycket fint, tack för tipset. Ha nu en ljuvlig start på veckan
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har handlat från Call it Design en gång och kommer definitivt att göra det igen :-) Jag håller med dig om att det är snabb och personlig service. Mina favoriter bland de du visar är nog den läckra anslagstavlan och Lovisa Burfitt-muggen. Hoppas ni mår bra vännen! KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Ja det är kul!:) Jag har lagt till alldeles för många på min bloglovin, men vill ju inte ta bort något haha:P Så därför hamnar jag alltid efter i mitt läsande;P


    Jag gillar när du blandar inredning me den lille:) Tycker de e kul å läsa om indrednings tips oxå :)

    Hoppas helgen vart bra :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Lovisa Burfitt och Filippa K!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. vilka fina saker, krokodilkniven var grym :) och vad fin du gjort bloggen! har skickat en invite till dig, heter aumgirl :)

    SvaraRadera
  6. jättefint!!! gillar typ allt ;)

    Ska kika in där senare, har aldrig handlat därifrån men det ser ju lovande ut ;) Har köpstopp på smågrejor tills vi är inflyttade. När man håller på packar märker man vad mycket man har hemma!
    kram

    SvaraRadera
  7. Åh så mycket fint. :-) Blir förälskad i det mesta Lovisa gör. Det här är inget undantag.

    SvaraRadera
  8. Sv: tack för dina värmande ord <3

    Salladsskålen hade jag jättegärna haft på mitt middagsbord! Ska försöka o komma ihåg den o önska mig av tomten :)

    SvaraRadera