måndag 5 september 2011

Önskelistan.


 
Här kommer den, önskelistan, på allmän begäran. Om en vecka blir jag äldre, huh.

1. På önskelistan länge nu. En alldeles egen Kitchen Aid från Bagaren och Kocken, 4895:-.
2. Kudden "Gran" från Fine Little Day hade gjort sig fin i soffan, 260:-.
3. Kivi-lyktor i färgen Hallon fattas i min samling. Dessa finns bland annat på Designonline, just nu 179:-.
4. Margareteskålar från Rosti Mepal har jag många av, men inte i liten storlek (mindre än 500 ml) eller den största 4 liters. Gärna i limegrönt och turkost.
6. De nya ursnygga muggarna från Filippa K, 2-pack 289:- hos Callitdesign.se.
7. Ljusstaken Fire, formgiven av Anna Kraitz, finns hos Rädda barnens designshop för 295:-, varav 135:- går till Rädda barnen.
8. Ett par svarta Hunter-stövlar. Dessa går på ca 1295 kr i Sverige, men hos Javari finns dom för ca 520 SEK, inklusive frakt. Värt att kika på!

14 kommentarer:

  1. Så mycket snyggt du önskar dig. Vill också ha allt:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Många finfina saker!!! Önskar mig också sådana stövlar så det var ett bra tips. :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Finfina prylar! Hade inte trott annat heller. Hoppas några av önskningarna går in! :)

    Magen mår bara bra, väntar med spänning på första sparken! :)

    Ha en toppenvecka!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag ser flera likheter mellan våra önskelistor :-)

    SvaraRadera
  5. Superfina saker! Hoppas du får nåt av det!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset om stövlarna! Går också och trånar efter dessa...! :) Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. jag hade inte tackat nej till en endaste grej! otroligt bra smak har du ;)

    SvaraRadera
  8. Många tjusiga saker. vill också ha. :-) Grankudden är toppen.

    SvaraRadera
  9. sv: skoja inte! men man lär sig rätt snabbt vad som är väsentligt att ha med sig, och hur man enklast/snabbast styr upp allt :)

    SvaraRadera
  10. Vilka fina saker =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera
  11. Jag ska önska mig en kitchen aid i julklapp, en vit :)

    SvaraRadera
  12. Fina saker du önskar dig,nästan som min önskelista!hoppas att du får något därifrån.

    SvaraRadera
  13. Vilken BRA önskelista hoppas du får rubbet!!!!

    SvaraRadera