lördag 3 september 2011

Inte helt fel...

Finaste ni! Jag blir så glad att ni finns där och skriver så fina kommentarer trots att jag har varit lite borta i veckan. Och visst behövs det en andningspaus ibland? Just denna veckan kände jag att jag inte skulle orka med bloggen, så därför kunde jag meddela er redan i förväg. Men nu är jag tillbaka, med ny spirande energi. Sambo och barn har redan somnat, så lite datortid och hemnet-knarkande fick det bli. Hittade den här superfina lägenheten, som jag inte tycker är helt fel... Eller vad säger ni? Info och fler bilder hittar ni här hos Bolaget Fastighetsförmedling.














10 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! :-) Själv har jag haft fullt upp i veckan, så jag har inte hunnit surfa runt som jag velat. Lägenheten du visar ser snygg, varm och personlig ut. Jag gillar! Hoppas ni har en skön helg gumman! STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. Jättefin lägenhet. Ibland är hemnet som den bästa inredningstidning!

    SvaraRadera
  3. Ja denna lägenheten är riktigt snygg! Många godbitar samlade!!! Kul att du är tillbaka med ny energi. :)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Tack fina fina du för snälla ord om bloggen! Riktigt härligt hem du visar
    KRam
    Helena

    SvaraRadera
  5. Pauser behöver man för att det ska bli kul & inspirerande att blogga igen.Superfin lägenhet med fina detaljer!

    SvaraRadera
  6. Åååh så fint med ljusslingan runt dörrkarmen! blir säkert jätte mysigt när det är mörkt :)

    SvaraRadera
  7. Grymma inspirationsbilder! I like!
    Vill ha glödlampsslingan från Granit men har fortfarande inte fått tummen ur!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Helt underbar! Jag skulle kunna flytta in på en gång : )

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. ja det är en av mina favoriter med!! så fint!
    ibland behöver man bloggpaus, skulle jag nog behöva nu för att hinna med allt. Blir mest bara en bild nu förtiden. Kram

    SvaraRadera