lördag 17 september 2011

Ännu mera mys!


Jag tror Catrin hade en poäng i sin kommentar igår: "Jo, men hon är väl inte dum heller. Nu har han ju börjat äta, så då får hon ju vara med och ta resterna, eller?! ;)". Det roligaste var ju faktiskt att hon slickade rent skålen efter att Vilmer var färdig... Siri är en väldigt märklig katt.

Det blev även annat djurmys under dagen igår... Lägger man de här två brevid varandra så vänder sig Vilmer till mage och pillar på Aron. Aron är ju världens snällaste, så han gör inget, mer än pussas lite!


Idag står det målning av förråd på schemat. Kanske även en fikapaus med lite äpplepaj med äpplen från vårt egna äppleträd, som bär hur mycket frukt som helst i år! Vad ska ni andra göra idag?

12 kommentarer:

  1. Äppelpaj blir det i massor här hemma hos oss, flera gånger i veckan! :-)

    Jag ska luncha på stan med min bror och sedan blir det nog en del shopping! :-)

    Ha en bra helg!
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! =) Jag ska fortsätta flyttpacka idag och imorgon. Parkerar mig däremot i soffan ikväll för att unna mig ledigt & se någon bra film.

    Trevlig helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så himla mysigt. Hoppas Milo kommer gillar våra bebisar lika mycket. :)
    Vi tror han börjar ana att nått är på gång, för han har blivit mer "klängig" än vanligt och vill helst ligga emellan oss...vilket ju inte alls är meningen :)
    Här hemma fixas det lite, jag tvättar upp bebissaker och maken har skruvat lite på ena spjälsängen som nu står i sovrummet, GIGANTISK :)
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Heja Siri! :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Åh vad gulligt. Vad stor han ser ut att ha blivit nu. Får komma ner och hälsa på snart igen.

    SvaraRadera
  6. Fantastiska bilder! De utstrålar vänskap och kärlek! Idag har vi njutit av en riktig sensommardag med båttur och picknick på Östergarns holme. Mysigt pysigt!
    Nu ska jag fortsätta ragga röster. Har nämligen hamnat i final i Årets hemmakock! Oväntat och otroligt roligt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så fina! Lycka till med målningen nu och du... tack så mycket för den fina kommentaren, jag funderar faktiskt på att göra som du säger. Jag ska bara lyckas få tummen ur..
    Idag blir det loppis och bara vara hemma på schemat... har hittat en riktigt bra loppis på 5000kvm. Just love it :)

    SvaraRadera
  8. Sötnosar! :) Jag hoppas att det gick bra med målningen och äppelpaj är ju bara sååå gott.

    Javisst är de där gräddbullarna vansinnigt goda! ;) Men jag klarar aldrig av att äta upp hela min. Väldigt mäktiga! :)

    Ha en fin söndag och lycka till med målandet!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. men guud vilken söt bild på vilmer och vovven :)

    SvaraRadera
  10. Vilken otroligt söt bild ;-)!

    SvaraRadera
  11. Sweet! Min ena misse älskar att slicka rent frukostskålen med fil. Hon sitter mittemot mig (i soffan, inte på en stol ;)) o tittar på mig när jag äter o väntar på att jag ska bli klar o ge henne skålen. Emellanåt kommer hon bort o sätter sig bredvid mig o mjauar, typ e du inte klar snart. Sen går hon bort o sätter sig på sin plats igen o väntar :) Katter e knasiga djur!

    SvaraRadera