onsdag 7 september 2011

Tävlingsdags.

Tävla om två muggar från Lovisa Burfitt hos Home and desire i samarbete med Call it Design.

Nu är det tävlingsdags igen! I samarbete med Call it Design har jag äran att lotta ut två fina muggar från Lovisa Burfitts kollektion Mademoiselle Oiseau.

Reglerna för att tävla är enkla:

1. För en lott; gå in och gilla Call it Design på Facebook, samt anmäl dig till nyhetsbrevet. Lämna en kommentar i kommentarsfältet nedan. Glöm inte dina kontaktuppgifter för eventuell vinst!

2. För två lotter; gilla det här inlägget på Bloglovin. Det gör du här. Klicka på Gilla-knappen som kommer upp längst till höger när du för pekaren över inlägget. (Du får scrolla ner till inlägget, eftersom det inte går att länka direkt.) Skriv i kommentarsfältet nedan vilket nummer du blev som gillade.

3. För tre lotter; Tipsa om tävlingen i din blogg och länka till Call it Design och tävlingen här hos mig på Home and desire. Låna gärna bilden ovan och den kursiva texten. Lämna länk i kommentarsfältet nedan.

Tävlingen avslutas den 21/9 kl 21.00.

Lycka till!

I samband med tävlingen erbjuder Call it Design även alla mina läsare 10% rabatt på hela deras sortiment i september och oktober. Rabattkoden ni ska använda är: dessihome

45 kommentarer:

  1. Det klart jag vill vara med och tävla!.

    1. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
    2. Jag har gillat inlägget på Bloglovin (nr 2)
    3. Jag tipsar om tävlingen på min blogg, i högerspalten. http://www.interiorguiden.se/

    ase.balko@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej! Roligt med tävling! :)

    1. Jag har gillat på facebook och signat upp mig för nyhetsbrevet
    2. Jag gillar inlägget på bloglovin (nr 3)
    3. Tipsat i min blogg; http://miss-malin.blogspot.com/2011/09/tavlingstips.html

    Håller tummarna för lite tur nu! :)
    mailadress: malin@renbergfredin.se

    SvaraRadera
  3. 1. Jag gillade redan Call it Design på fb och har även nyhetsbrevet sedan tidigare :-)
    2. Jag var nr 4 som gillade inlägget på bloglovin.
    3. Länkat i min blogg: http://tomteboanna.blogg.se/2011/september/tavling-hos-dessi.html

    anna_dahlback@hotmail.com

    Nu hoppas jag på tur! Dessa muggar är så snygga!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej,
    De fina muggarna skulle gärna fått flytta hem till oss.
    1. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
    2. Jag var nr 5 som gillade inlägget.
    3. Länk från bloggen: http://inneoute.blogg.se/2011/september/tavling-hos-home-and-desire.html

    mail:inneochute@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Det skulle verkligen vara roligt att vinna!
    Hej,
    De fina muggarna skulle gärna fått flytta hem till oss.
    1. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
    2. Jag var nr 6 som gillade inlägget.
    3. Länk från bloggen: http://polarisscrambler.blogspot.com/2011/09/jag-tavlar.html

    SvaraRadera
  6. Åh, vad roligt med tävling. Dessutom Lovisa Burfitt, min favorit ju! Är helt tokig i hennes illustrationer. Du kanske kommer ihåg att jag hade en design en gång med just hennes illustrationer.

    I alla fall. Här kommer mina lotter:

    1. Jag har gillat på Facebook och signat upp för newsletter.
    2. Jag gillade inlägget på Bloglovin'

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara muggar - superhärliga!!!

    Gillar på fb - Anna Lundkvist och har anmält mig till nyhetsbrevet

    Gillar på bloglovin och blev nr 8

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/09/muggar.html

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med, så häftiga!!

    Jag har 2 lotter

    1. Jag har gillat på facebook och anmält mig till nyhetsbrev

    2. Jag har gjort ett inlägg på min blogg om tävlingen, länkat till din blogg och till cult designs hemsida! Inlägget kan du se här http://emmieoniklas.blogg.se/?tmp=08112933

    SvaraRadera
  9. Hej,
    De fina muggarna skulle vara roligt att vinna.
    1. Jag har gillat Call it Design på fb. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
    2. Jag var nr 9 som gillade inlägget på bloglovin.
    3. Länk från bloggen: http://gabris-rosadrommar.blogspot.com/2011/09/tavlingstips.html

    SvaraRadera
  10. Helloooo!

    Sjukt snygga muggar alltså. Dessa hade gjort sig finfint hemma hos mig.

    - Jag har gillar CiD på fb & anmält mig till nyhetsbrevet. Gillade även dig på fb ^^
    - Jag blev nummer TIO som gillade på bl.
    - Jag har även länkat i från min blogg om tävlingen -> http://minaguldkorn.blogg.se/2011/september/ar-med-och-tavlar-om-2-muggar.html

    Håller tummarna <3

    SvaraRadera
  11. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind) och har anmält mig till nyhetsbrevet.

    Gillare # 11

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/september/muggar-fran-lovisa-burfitt.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  12. Åh, jag ÄLSKAR mademoiselle oiseau och vill jättegärna vara med och tävla <3

    Jag gillar nu CiD på facebook och prenumererar på nyhetsbrevet.

    Nummer 12 som gillade inlägget på facebook.

    Två lotter blir det =D

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med :-)

    1 lott - Gillar på Fb med namnet Isabell Lindmark. Har också anmält mig till nyhetsbrevet med mailen bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Lott 2 - Gillar också inlägget, blev nr 13 som gillare :)

    SvaraRadera
  15. Lott 3 - Länkat och klart: http://belllybus.blogg.se/2011/september/tavlar-om-tva-fina-muggar-fran-lovisa-burfitt.html#comment

    Håller tummarna! Min mail är: isabellli@live.se

    SvaraRadera
  16. jag är super gärna med och tävlar :) skulle va super gott och dricka te ur dessa fina muggar :)

    gillar på fb: johanna hellberg
    anmält mej till nyhetsbrevet: johanna.hellberg@hotmail.com

    gillar på bloglovin för 2 lotter som nr. 14

    har länkat här för 3 lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/september/2-st-muggar.html#comment

    SvaraRadera
  17. Nu har jag kört steg dvs 1 lott det jag hann med nu på kvällskvisten. kram

    SvaraRadera
  18. Hej är gärna med :9
    Gillar på FB (Anna Henriksson)
    Anmält mej till nyhetsbrev
    Gillar på bloglovin lagt till som följare Nr ?
    Har länkat här: http://annastavlingslankar.blogg.se/?tmp=09065331
    Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna vara med...
    Har gjort allt i min makt för att vinna ;)
    http://inspirera.bloggsida.se/tavling/tavla-vinn-34
    Hoppas på tur!
    Kramen.

    SvaraRadera
  20. 1.Jag är gärna med.
    gillat Call it Design på Facebook med namn Lili Ying.

    anmält mig till nyhetsbrevet
    med mail:he-jasmine@163.com

    2.gillat det här inlägget på Bloglovin,jag är nr18 som gillat det.

    3.har tipat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/09/vinn-muggar.html

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  21. Är med & tävlar =).

    Har gillat Call it design på FB (Nathalié Teodorson) samt anmält mig till nyhetsbrevet, n.teodorson@gmail.com.

    Har tipsat på min blogg här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/september/tavlar-hos-home-and-desire-219.html

    Blev nummer 19 som gillade inlägget på Bloglovin.

    Om jag vann skulle dessa fina muggar bli en fin julklapp till min storasyster & hennes man. De älskar designgrejer och de vill samla på allt, så dessa skulle bli en bra start på deras samling ur denna serien :).

    Hon är världens bästa syster & jag önskar att jag kunde ge henne hur mycket som helst, men som sjukskriven har man inte så mycket pengar över. Så därför hoppas jag nu på lite tur!

    Kram Nathalié
    n.teodorson@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej hej,
    Vilken härlig tävling. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och gillat inlägget.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  23. Tar gärna två lotter.
    1. Gillat Call it design på Face book och bett om nyhetsbrev. Vore tacksam för svar om det kostar något att få nyhetsbrev och få information via det.
    2. Jag har gillat det här inlägget på blogloving och jag tror att jag är premunant 112 anette carlsson och jag gillade inlägget och är nr 21.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Kör på en lott. Gillar och anmäld till nyhetsbrevet. Ska in och bekräfta prenumerationen bums :)
    Hoppas på tur.
    in_cava_vita@hotmail.com

    Mvh
    Elisabet A.

    SvaraRadera
  25. 1. Gillar på Fb och prenumererar på nyhetsbrevet.
    2. Bloggillare nr 22.
    3. Länkar här: http://vittellersvart.blogspot.com/2011/09/jag-tavlar.html

    Fingers crossed, vill verkligen vinna kopparna!

    Ha en bra lördag!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  26. vilka fina muggar. klart jag deltar!!

    1. gillar på fb (linda hallstensson) tar emot nyhetsbrevet (litenmentuff@live.com)

    3. har länkat i lboggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/september/muggar.html#comment

    ha en fortsatt trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  27. Jag är med och tävlar med tre lotter! :)

    1. Gilalr på fb (Annika Nilsson Pettersson) och tar emot nyhetsbrevet numera (familjenpettersson@hotmail.se)

    2. Gillat inlägget på bloglovin, blev nr 24 som tryckte på gilla där :)

    3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/homeanddesire.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  28. Jag är med och tävlar!
    1. Gillar på FB och nyhetsbrevet har jag sedan tidigare :)
    2. jag vart nr 25 att gilla på bloglovin!

    Kram

    SvaraRadera
  29. Hurra hoppas det är min lyckodag!! :)
    Klart jag är med och tävlar om dessa skönheter som det absolut står mitt namn på! ;)
    1. Jag har gillat CiD på fejjan, prenumerar nu mer åxå på nyhetsbrevet.
    2.Gillade det här inlägget på bloglovin vilket gjorde mej till nummer 26!
    3.Självklart tipsade jag om tävlingen på min blogg:ksomikarin.webblogg.se där jag länkade till både CiD å till dej!

    Å nu håller jag ALLA tummar å tår! <3 Kram

    SvaraRadera
  30. Hej Hej Klart att man är med och tävlar!

    Har gillat callitdesign.se på min FB (elin jonsson).

    Har anmält till nyhetsbrevet!


    Är en följare och har gillat inlägget, nr 26!

    *håller tummarna*

    KRAMIS

    SvaraRadera
  31. Gillar på Fb (Anya Sponton Thenander) och prenumererar (anja@thenander.se)
    Gillar som nr 27 på bloglovin och jag har länkat här; http://anyatavlar.blogg.se/2011/september/call-it-design.html

    (3 lotter)

    SvaraRadera
  32. Skoj tävling!! Jag tar gärna två lotter!

    Puss!

    SvaraRadera
  33. GTlömde skriva vilket gilla nummer jag blev: 29. Och så har jag gillat på fb och nyhetsbrev.

    PUss!

    SvaraRadera
  34. Hej.
    Jag har gillat på facebook
    När jag gillade blev jag nummer 30.

    SvaraRadera
  35. Jag vill vara med! :)

    Jag har gillat på facebook, anmält mig till nyhetsbrevet och gillat på bloglovin. :)

    SvaraRadera
  36. 1. Jag har gillat på FB (C Care Regn) och signat upp mig för nyhetsbrevet (care69(at)live.se)
    2. Jag gillar inlägget på BL (nr 32)
    3. Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2011/09/21-sept-vinn-muggar.html

    SvaraRadera
  37. 1 lott. Jag har gått in och gillat eran fanpage (Anna Karlsson).
    Jag har också anmält mig till nyhetsbrevet! :)

    Kontaktuppgifter: playnsee@hotmail.com

    2 lotter. Jag har gillat ditt inlägg på BL. Jag blev nr 33.

    SvaraRadera
  38. 3 lotter:
    Klart att jag vill prova lyckan,Jag har gått in och gillat eran fanpage med namnet Barbados jenn och jag har också anmält mig till nyhetsbrevet., gillat pa bloglovin och tippsat:
    http://barbados.blogg.se/2011/september/21-september-muggar.html#trackback

    min mejl: jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. 2 lotter, gillar både på fb och bloglovin men såg inte vilket nummer jag blev:( Anmält mig till nyhetsbrevet men har ingen blogg.
    ylva_h@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag är också med och tävlar! Två lotter, har gillat på facebook och nyhetsbrev på Elin Andersson, och på bloglovin blev jag nummer 36! Ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  41. Gahh, höll nästan på att missa tävlingen ju! Så går det när man skjuter saker framför sig! Men nu så! :)

    1. Har gillat på Facebook och skrivit upp mig för nyhetsbrevet.
    2. Gillar inlägget på Blogovin, blev nr 37.
    3. Jag har bloggat om tävlingen och länkat till dig och Call it design.

    Kram!

    SvaraRadera
  42. men hallå där vilka snygga muggar!!! Klart man vill vara med i tävlingen;) tar 3 lotter med detsamma;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  43. himlar vilket tur att jag hann! För dessa muggar står högt på listan! Skulle passa superbra i mitt nya kök :)

    jag hann bara få med en lott! lite bråttomt! hoppas på tur

    SvaraRadera
  44. Åhh jag glömde kika efter nr- och fattar inte hur jag ska se det nu? vet du? kram Johanna

    SvaraRadera
  45. Detta bara måste jag vinna =) Jag blev nr 38 på bloglovin och nu håller jag tummarna.

    SvaraRadera