söndag 18 september 2011

In ♥ with washi tape.

Vi har åtta månader senare, fortfarande inte fått upp något på vår vägg bakom sängen i sovrummet. Jag har hela tiden haft tanken att jag ska hänga upp en vajer och hänga upp lite kort, och bilder som lätt kan varieras. Men nu. Har jag blivit helt begeistrad i washi tape och tänker på alla finurliga saker man kan göra med den. Jag älskar till exempel Weronica - En mammas dags fina köksvägg. Och förresten, så har jag blivit helt kär i Pilasterhyllan. Ge mig!


Glöm inte bort att tävla om de fina muggarna från Lovisa Burfitt i samarbete med Call it Design.

14 kommentarer:

  1. Kul att du gillar halsduken, den är också min favorit. Hmm, jag har inte riktigt fattat grejen, ännu, med tejp alltså. Men, när jag ser bilder som denna så börjar jag förstå, det är ju himla fint, och så enkelt! Det brukar bli så att jag börjar gilla saker strax innan de är på väg ut... ;) Hoppas tejp-trenden håller i sig ett tag till! Kram /Nellie

    SvaraRadera
  2. hihi jag har oxå kärat ner mig i Washitapen och måste inhandla det snart. så himla snyggt och lätt att förändra! :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Hyllan är klassisk och snygg. Lycka till med väggen!

    SvaraRadera
  4. Riktigt fin inspirationsbild! Ser fram emot att se vad det blir på din vägg! Funderar också på en pilasterhylla till blivande sovrummet, perfekt till pocketböcker och annat!

    Hoppas ni får en mysig söndag!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Dessi; Ja, den är kalassnygg! :) Inget illa emot Ellos (för de har mycket snyggt) men den ser inte typiskt Ellos ut. :)

    Gillar också den där tejpen! :)

    Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  6. Tack, jag är nöjd med det köpet. Washi tejp är snyggt, tavellistens ersättare? :)

    SvaraRadera
  7. Visst är de fina! Är också tokig i Weronicas vägg- ja, det mesta hon gör blir man ju lite tokig i. ;-)

    Ser fram emot att se det hos dig!

    SvaraRadera
  8. Tack tack! Nu är vi hemma igen och allt har gått jättebra :-)

    SvaraRadera
  9. Hon är en Cairn terrier, tyvärr just nu för korthårig. Det enda stället här i staden som trimmar vägrar förstå hur de ska trimma, så de tar alltid för mycket och jag blir tokig. Hon är söt ändå, men det är ju inte så hon ska se ut. :-P

    SvaraRadera
  10. Inte hört talas om sån tejp innan men det måste jag nog testa, ser även fram emot att se hur det blir hos er!
    kram j.

    SvaraRadera
  11. Ja det är jättetrist. :-(

    Pga min MS så tar det för mycket energi och tid för att det ska vara idé att göra det själv, det är bara synd att jag inte har någon annanstans att lämna in henne. Varje gång frågar jag: "Ni vet hur man trimmar en Cairn va" och varje gång säger de "Jadå" och jag kan inte göra annat än att hålla tummarna... Suck. :-/

    SvaraRadera
  12. Tjusigt, ska bli spännande och se vad du slår till på. Kram på dig

    SvaraRadera
  13. Snyggt, gillar verkligen Pilasterhyllan.
    Känns som en sån där hylla man kan ha lite varstans.

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Här har du en till förälskad! Jag vill också ha washitape!!! Har dock inte hittat i vitt eller svart än... Hojta gärna till om du har något bra tips! KRAMEN

    SvaraRadera