tisdag 20 september 2011

Pilasterhyllor.

Här står ju min Pilasterhylla och bara väntar på mig. Jag kan också tänka mig en liten mindre variant, som på nästsista bilden, men jag antar att den inte är äkta? Jag gillar köket, med de snygga TOBIAS-stolarna från IKEA och Josef Frank-tapeten. Den turkosa tapeten har jag också fastnat för. Kanske en vägg med den någonstans? Och sista bilden gillar jag enbart för regndropparna på fönstret. Vackert. Bilder från Bo-laget Fastighetsförmedling.







Vill också påminna om att det är nästsista dagen att tävla om Lovisa Burfitt-muggarna, och det gör ni här.

12 kommentarer:

  1. Finfina bilder!

    Ja, har haft det i 6 år men märker inte av det speciellt mycket så för det mesta tänker jag inte på det. :-)

    SvaraRadera
  2. En klassiker att leva med alltid. Jag gillar min massor. Och skoj att min fick vara med på ett hörn :)

    SvaraRadera
  3. gillar tidningskorgen/hållaren..

    SvaraRadera
  4. De är fina de hyllorna jag tänkte köpa en så men sen blev det en string pocket istället. När den står på golvet är det en perfekt stege för ett litet barn :) härliga bilder. kram

    SvaraRadera
  5. Behöver lite hjälp från dig dessi :) kolla mitt album http://www.styleroom.se/album/28379 och kommentera :)

    SvaraRadera
  6. Fint allt ihop! Jag har magnoliatapeten i vårt sovrum fast i svart. Var sugen på turkosa först...men sen blev det svart/vitt tema istället.

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Jag älskar min hylla... den är kanon och tror faktiskt att det är en av få saker jag inte kommer tröttna på. (inte på ett ganska långt tag i allafal :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  8. Jag tycker också att de där hyllorna är jättefina, skulle gärna få flytta in hos oss! Det är så fint att ha pocketböcker i tycker jag! Däremot ser jag ju inte skillnad på om den är köpt dyrt eller på typ rusta haha.. Tack för din gulliga kommentar om min bild, jättekul att höra! kram

    SvaraRadera
  9. Vi har nyligen tagit fram en gammal pilasterhylla från källaren. Tänkte först måla den vit men lät den förbli träfärgad. Fungerar mycket bra som "rumsavdelare", den markerar liksom en osynlig gräns mellan matrummet och vardagsrummet. /Nellie

    SvaraRadera
  10. Jaa, kom och hälsa på! Vi har dock inte varit där innan så vi vet inte riktigt vad vi ger oss in på...men man måste ju testa för att veta. :) /Nellie

    SvaraRadera
  11. jag gillar också pilasterhyllor! min faster har en röd i sitt vardagsrum, snacka om att man är avis!!
    dessvärre har jag nog inget bra ställa för en sån hylla tyvärr... får bli sen när vi flyttar till hus ;)

    SvaraRadera