söndag 2 oktober 2011

Veckan i bilder

Dagarna går så otroligt fort, och jag hinner nästan aldrig lägga in bilderna på datorn samma dag som jag tar dom... Jag vet att ni är många som vill läsa om Vilmer och vår vardag, och senaste veckan har det mest bara blivit inredning, därför får det bli en hel veckas uppdatering nu!


Vilmer sitter numera stabilt i sina matstolar, här testar han IKEA:s variant som vi har som extrastol.
Allt ska in i munnen tycker Vilmer, helst samtidigt!


Majskrokar har vi också testat, det är gott säger Vilmer! Men första tuggorna ser han ut att tycka helt annat...


Långpromenader på åsen har också hunnits med! Både med bästa vännen som precis har flyttat ner hit, och med bästaste sambon.


För ett år sen var vi på Irland och bilade runt och den här bilden påminner mig väldigt mycket om vår resa...


Sittdelen är numera monterad på vagnen då Vilmer föredrar att sitta upp. Den är hur smidig som helst att lägga också, så Vilmer kan sova i vagnen också. Finaste åkpåsen från The Buppa Brand, här har vi bara underdelen i så det blev skönt att ligga ner.


Försökte fota en bra bild som vi kunde skicka till moster Bella som befinner sig i Australien just nu. Vi saknar dig! ♥


Höstens varmaste dag befann vi oss på agilitytävling. Det är inte okej när man har plockat undan de flesta sommarkläderna och det blir över 20 grader varmt... Det ska ju vara höst nu!


Idag ska här städas och det gör man bäst lyssnandes på den här spellistan. Samt gå på födelsedagskalas och jag ska försöka ta mig iväg på mitt första Friskis-pass på gulp - tre år. Wish me luck!

Vill också uppmuntra er på att svara på mina frågor, samt missa för tusan inte att tävla om det fina kökssetet från Jennie Johnson här på bloggen, tävlingen hittar ni här.

10 kommentarer:

  1. Underbara bilder och Vilmer är ju söt som socker! :)

    Ha det trevligt på kalas och Friskis och svettis (det kommer att gå strålande)!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja, jag skulle nog vilja träffa den där moster :)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder, sicken sötnos! Kram

    SvaraRadera
  4. Så himla fina bilder & Vilmer är ju bedårande söt!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig vecka, lilla sötnosen är ju för go! kram

    SvaraRadera
  6. Vilken liten godbit Vilmer är! Jag börjar längta riktigt mycket till vår lilla plutt kommer ut. Har V/Wilma som favorittjejnamn för tillfället. W/Vilmer passar tyvärr inte med vårt efternamn "Rolf" annars hade det varit en kill-favorit! Mysig vecka ni har haft och vilken underbar bild du fångat på skogspromenaden. :) Kram! /Nellie

    SvaraRadera
  7. vilka fina bilder på lille Vilmer! och växer gör han minsann också! ;)

    SvaraRadera
  8. Lillasyster Tina3 oktober 2011 kl. 07:20

    Oj, vad stor Vilmer ser ut att ha blivit nu! Jösses, han växer fort va? Och så där stökigt har jag aldrig sett att ni har haft förut ;)

    SvaraRadera
  9. Sötaste killen i Sverige! Mysigt muskulös! kram towe.

    SvaraRadera
  10. Så vackra bilder från åsen och Irland! Blir sjukt sugen på att komma bort från Malmö och ut i naturen.

    Första gången på din blogg, kul att kika runt :-) Har redan glömt hur jag hittade hit, man klickar på länkar och förlorar sig i förföriska bilder och är till slut långt från startpunkten...

    SvaraRadera