tisdag 27 september 2011

Höstmys.

Egentligen är jag ju en glad-färg-människa. Jag gillar svart-vitt och har det gärna som bas, men övriga accentfärger vill jag gärna ha glada i färg. Men under hösten blir jag som förbytt. Då vill jag bara ha det där murriga och mysiga och krypa ner under en filt i höstmörkret med tända ljus och en god kopp te. Likaså är det med min hårfärg. Min blonda färg bytes till en brun toning i förra veckan. Och framåt våren vill jag alltid ha det där ljusa och krispiga tillbaka. Men just nu njuter jag verkligen av höstens alla murriga och mysiga färgtoner. Det här är sånt jag vill ha.


Kuddar från Hemtex, ljuslyktor, ljus och glasvas från Lagerhaus, pläd från IKEA.

5 kommentarer:

  1. Åhh, jag gillar kudden "love is all you need", den hade passat perfekt i min soffa.. Hmm, svårt att Sverige har så många bra inredningsbutiker, kanske jag valde fel land att bosätta mig iallafall;) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, jag gillar också kuddarna. Lovely! Tack för inspiration. Det bästa som finns är just höstmys. Eller hur? Eller nja... något av det bästa i alla fall. *fniss*

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jätte fina saker, gillar kudden med text på. Visst är det härligt med hösten och att få tända ljus och mysa under filt :)

    //Johanna

    SvaraRadera
  4. vilket vackert inspirationskollage! håller med om att man vill liksom boa in sig och gå ner i färgskalan något.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  5. Finfina bilder du bjuder på! Jag har blivit så förtjust i orange i höst. Konstigt för jag har aldrig gillat den färgen annars. Orange, rött och gult i alla nyanser! Lovely!

    Det verkar gå att rösta flera gånger för vissa. Beror på om man har olika IP-adresser. Du får gärna testa om du orkar!

    Kram på dig!

    SvaraRadera