torsdag 29 september 2011

Läckerbitar från Jennie Johnson och tävlingsdags - igen!




Jennie Johnson är en ny spännande formgivare och illustratör på marknaden. För närvarande har hon en riktigt läcker kökshandduk och en disktrasa i samma mönster som går under namnet "En fågel kvittrar högt i skyn". Jennie kombinerar gärna mönstren på produkterna med en liten dikt eller en historia, och personligen så tycker jag om när det finns en mening och en tanke bakom produkten. Längre fram kommer det även två muggar som just nu är på tryck, och dessa ser jag verkligen fram emot att få se! Jennies produkter kan ni bland annat köpa hos Callitdesign.se där mina läsare dessutom har 10% på hela sortimentet. Se rabattkod i kolumnen till höger.



Nu till det ännu mera roliga. Jag har fått den fina äran att i samarbete med Jennie låta er tävla om ett fint köksset här på Home and desire. Reglerna som följer är:

1. För en vinstchans; gå in och gilla Jennie Johnsons nystartade Facebooksida, samt svara på frågan "Vilken produkt skulle du vilja se Jennies mönster på?" . Lämna en kommentar med ditt svar i kommentarsfältet här nedan. Glöm inte dina kontaktuppgifter för eventuell vinst!

2. För två lotter; gilla det här inlägget på Bloglovin. Det gör du här. Klicka på Gilla-knappen som kommer upp längst till höger när du för pekaren över inlägget. (Du får scrolla ner till inlägget, eftersom det inte går att länka direkt.) Skriv i kommentarsfältet nedan vilket nummer du blev som gillade.

3. För tre lotter; Tipsa om tävlingen i din blogg och länka till tävlingen här hos mig på Home and desire. Låna gärna bilden ovan. Lämna länk i kommentarsfältet nedan.

Tävlingen avslutas den 12 oktober kl 21.00.

Lycka till!

14 kommentarer:

  1. Hej! Så kul med tävlig och priserna är precis i min smak : ) Jag har länkat i min blogg och gillat på två ställen - hoppas på tur!! Hej svejs!

    SvaraRadera
  2. Gärna med i tävlingen med två lotter.Gillat Jennie på facebook och lagt denna blogg på blogloving, gillat inlägget. Snygg Design, stilren!

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna sett det fina mönstret på ett kuddfodral. Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Jag skulle gärna vilja se jennies mönster på förkläde, passar både till män och kvinnor.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill se Jennies mönster på en lampskärm!!

    Lena Eklund (lenameklund@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. Hej! Här haft svårt att kommentera hos dig i flera dagar! Fina bilder på Vilmer och på solskenet i skogen. Otroligt vacker!

    Jag vill gärna vara med och tävla med två lotter. Jag skulle vilja se hennes fina tyg som en gardin, grytunderlägg samt lattemugg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. 1. Jag skulle vilja se hennes mönster på stora vinglas med svarttryck!
    2. Jag vart nr 5 som gillade inlägget på blogglovin.

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag tar två lotter :)

    1. Jag skulle vilja se hennes mönster i sovrummet - på påslakan :)

    2. Jag blev nr 6 som gillade inlägget på Bloglovin.

    Sofia

    SvaraRadera
  9. Skoj tävling!

    1. jag har gillat på fejjan. Och skulle tänka mig o se hennes mönster på ett bäddset. Hade köpt det direkt.

    2. Jag har gillat inlägget och blev nummer sex! :)

    Puss!

    SvaraRadera
  10. men gud vad jag är seg, varje dag när jag kikar in här tänker jag att jag ska tävla innan jag klickar mig vidare, men bättre sent än aldrig :) Superfint mönster, skulle passar jättefint i vårt nya kök sen! Jag tar två lotter, har gillat på facebook och bloglovin, nr7. Skulle tycka att det vore fint med mönstret på en bricka! Ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  11. Å så tjusigt. Klart att jag vill vara med och tävla :-) Jag skulle gärna se mönstret på ett kuddfodral, tror att det skulle bli hur fint som helst.

    Kram

    SvaraRadera
  12. Hej, jag är med och tävlar med tre lotter. Har gillat och gett förslag på FB. Ger förslaget här med. Motivet på ett förkläde skulle bli urtjusigt för mig som bakar mycket!

    Har gjort reklam på min blogg: http://amyspieceofcake.blogspot.com/2011/09/tavling.html

    Och jag har gillat på Bloglovin, nr 8?? Kan du se så det blev rätt... tryckte massvis med gånger men såg ingen siffra....

    Tack på förhand och må bäste kvinna/man vinna! ;)

    SvaraRadera
  13. Superfina mönster, skulle gärna se på bricka också! Har gillat Jennies sida på FB!

    emelie.melin@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Väldigt stilrent och samtidigt fantasifullt mönster! skulle kunna tänka mig det på ett par glasögonbågar eller ett laptop-fodral!
    /Sofia
    (sofiaenhorning@hotmail.com)

    SvaraRadera