söndag 17 juli 2011

Världens snabbaste allsång

Det är inte ofta jag visar musikklipp här i bloggen, men detta måste jag bara dela med mig av... Jag är så sjukt peppad på att åka till Malmö på torsdag kväll och gå på Världens snabbaste allsång! Jag vill, jag vill!



För övrigt så har Jonas haft sina tre veckors semester för i sommar, så nu är det dags för mig att återgå till mina och Vilmers rutiner. Alltså måste jag komma i säng tidigare om kvällarna, eftersom jag får ta nätterna själv igen. På dagarna är Vilmer vaken en hel del, så det är inte mycket annat man hinner med. Jag bakar och står i inför dopet som är om två veckor, så skulle det bli extra tomt här på bloggen de två kommande veckorna, så vet ni varför. Hoppas ni har haft en skön helg och får en bra start på veckan! ♥

3 kommentarer:

  1. Åk, åk, åk! Man lever bara en gång ju..! :-)

    SvaraRadera
  2. Häftigt värre! Åk!
    Angående violsmak så köpte jag svindyr essens från essensfabriken i Stockholm. Men numera så använder jag candyshot från ÖB. Alltså sånt man gör egna shots med. Fungerar utmärkt i både pannacottor, på glassen, i toppningar och annat. Har testat både viol, turkisk peppar, tuttifrutti och annat. Fungerar hur bra som helst!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla, vad gullig du är! :)
    Funderar faktiskt på det!

    Ha en fin dag! Kram.

    SvaraRadera