tisdag 12 juli 2011

Det snackas för fullt!

Tusan så fort dagarna går ibland. Jag sitter och fixar och planerar inför dopet som är på söndag om två veckor. Dagarna går undan. Jonas är inne på sin sista semestervecka och idag tog vi en liten tur över till Helsingör med släkten. Vilmers första utlandsresa! Han skötte sig exemplariskt och så här glad och lycklig var han när han kom hem. Han älskar verkligen att ligga i sitt babygym och är en riktig linslus!



(Ni får faktiskt ursäkta kvalitén, då det är filmat med min iPhone. Min systemkamera kan nämligen inte filma... Dags för en uppgradering snart!)

9 kommentarer:

  1. Mysigt - minns den tiden som att det var igår! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken liten mysig kille. :-)
    Hoppas ni har en fin fortsättning på veckan, kramar!

    SvaraRadera
  3. Åhh så ljuvligt....Kram på er/ Johanna

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken pigg och nöjd kille er lillprins ser ut att vara :-) Så mysig! I går fick jag se en 3D-bild på bebisen som ännu ligger i min systers mage. Om ungefär en månad blir jag moster och jag längtar massor! KRAM på dig vännen!

    SvaraRadera
  5. Vilken glad liten kille. Tror han är lik dig? :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Fina fina Vilmer, vilket charmtroll. Vad gulligt det är med de där ljuden, kul att filma så man kan lyssna senare i livet och minnas. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  7. Vad han snackar! Undrar vad han säger. :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Hihi! Sötis!

    Hoppas ni har en underbar dag!

    Puss!

    SvaraRadera