lördag 23 juli 2011

Chockad.




- Inlägg postat från iPhonen.

9 kommentarer:

  1. Usch ja... Saknar ord. Tankarna går till alla drabbade familjer.

    SvaraRadera
  2. Ja det är ofattbart!!
    Var det idag det var dop? Lycka till i så fall!!

    SvaraRadera
  3. Otroligt hemskt! Känns så otroligt nära...
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Ja, det är verkligen helt ofattbart och fruktansvärt.

    Jo, Lindex har mycket fint i t-shirts också! Min Wilmer använder stl 80, men han är rätt smal så 74 går oftast bra fortfarande. :)

    SvaraRadera
  5. Ja. Usch. Det ligger som ett blött täcke över allting. Hela världen gråter känns det som - inklusive himlen.
    kram / kristina

    SvaraRadera
  6. det är hemskt :-(

    Jo de löste sig fort, men eg är de inte lätt att få lägenhet här heller.. och spec inte treor! men av en slump så var det en uppsägning i samband att vi vart uppsagda och jag har stått i kö ett tag så vi hade mkt köpoäng och vart etta på den! annars är de typ aldrig ledig en trea.. vi hade lite flyt denna gång :-)

    SvaraRadera
  7. Annas inspiration24 juli 2011 kl. 18:01

    Det som hänt i Norge är ofattbart,
    tragedi!

    sv: Åstorp & Helsingborg är jag väldig bekant med :)
    Vi bor utanför Ljungby, du svänger av utmed E4:an, så du har nog åkte förbi i helgen (jag åkte förbi Åstorp 2 ggr i går...)när ni varit i High Chaparal. Hoppas vädret var ok när ni var där.

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  8. Hellosan vännen!

    Åh jag är så otroligt berörd över de som skett i Norge& de är jag ju inte ensam om. Finns ju inte ens tankar att något sådant här kan hända!

    Har ni haft de bra på High Chaparall? Hoppas ni hade bättre tur medvädret än vi!!

    Sv: Vi kommer mer än gärna inom då vi har vägarna förbi : - ) Hade varit jätteskoj att ses!!

    KRAAAMISAR i tusen

    SvaraRadera
  9. Ja man är liksom i chocktillstånd, finns inga ord..

    Angående bilderna så sätter jag ihop dem i paint, sen öppnar jag upp den bilden i photoshop och redigerar färgerna och lägger till texten där. Det går ju garanterat att sätta ihop bilderna i photoshop också men så teknisk är jag inte ;) Stort tack för dina fina ord om djungeltrycket jag gjort, jag blev såå glad! Kram

    SvaraRadera