måndag 25 juli 2011

Fotoskolan del 5 - Fånga barnen på bild!

Det har gått två veckor då jag inte hunnit med fotoskolan. När nu veckans tema "Fånga barnen på bild" dök upp så passade jag på att fota min kompis Lindas dotter Annie, när dom var på besök här i förra veckan. Annie är ett riktigt charmtroll och ville gärna vara med på bild! Är ni sugna på att lära er lite mer om fotografering kan jag varmt rekommendera att ni tittar in hos My happy days fotoskola!




Nu är det bara två dagar kvar att tävla om MAM Bite & Play! Missa inte att vara med och tävla nu!

10 kommentarer:

  1. Jag tror att det är den här du ska ha :)
    http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3554

    SvaraRadera
  2. Men fy vad tråkigt :((

    Vill verkligen att du ska prova på camera raw för du kommer inte att ångra dig !!

    Kan du inte googla runt & se om någon annan har samma problem, du kanske hittar en lösning?

    Hoppas hoppas hoppas !!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis hur du känner med tiden, det är alldeles för få timmar på dygnet ! Hoppas du kommer upp någorlunda pigg iallafall :) & lycka till med Vilmers dop !

    Jättefina bilder också :)

    SvaraRadera
  4. Bilderna blev så fina...du är mkt duktig :)

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder :-)
    Jag har med valt att vara med denna gången :P Bättre sent n aldrig :-)

    SvaraRadera
  6. Roligt med kurs! Ser ut som du har en hel del motiv att fota, barn är härliga att föreviga. Ska bli spännande att se hur kursen fortskrider. Fina bilder på busiga kids!

    Kram LISA

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder på en riktig söting! Jag förstår att det var en större utmaning att fota ett lite äldre barn än Vilmer ;-) Kram på dig min vän!

    SvaraRadera
  8. Så goa bilder, man blir glad av dem! Fina vinlar och härligat samspel med modellen.

    Länkar till din läxa!

    SvaraRadera
  9. Kikar lite på din fotoläxa. Fint som 70-singen :)
    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera