måndag 4 juli 2011

Dagens Vilmer

Så varmt och kvalmigt det är ute! Det är svårt att klä sig och ännu svårare är det att klä Vilmer eftersom han inte säger ifrån... När vi är hemma har han mestadels bara blöja, men när vi har AC:n igång här inne blir det lite svalare. Då fick han ha filt på sig när han satt i babysittern innan.

På onsdag tänkte jag köra "ett foto i timmen". Utmanar alla som vill vara med att också göra det på onsdag! Spelar ingen roll om du har en kompakt, system, eller mobilkamera. Alla kan vara med! Antingen så kan man uppdatera sin blogg några gånger på onsdag, eller göra ett samlat inlägg på kvällen eller på torsdagen. Någon annan som är på?

Förtydling: Man måste inte uppdatera sin blogg en gång i timmen, utan det räcker med att man tar ett foto en gång varje timme, t ex klockan 12.00, 13.00 etc. Sen kan man sammanfatta allt i ett inlägg på kvällen eller dagen efter.

11 kommentarer:

  1. Ohh, va roligt.. Hade hängt på om jag hade haft min blogg kvar:)

    SvaraRadera
  2. Vilken söting du har! Det låter som en rolig idé med ett inlägg i timmen :) Jag ska försöka haka på. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin han är, jag skall försöka hänga på på onsdag, jag blir nog påmind när jag ser ditt inlägg på bloglovin om inte annat.

    SvaraRadera
  4. Så underbar!

    Blir sugen på vår egen lillkille :)

    SvaraRadera
  5. Sötknopp! :-)

    Åh, hade varit kul men är för svårt på jobbet tyvärr. :-/

    SvaraRadera
  6. Hej du!
    Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en VALFRI HÅRPRODUKT från ForHair!! På denna tävling kan du välja mellan olika hårprodukter, som bland annat plattångar, hårfärger, hårförlängningar m.m.

    Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.

    Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske är du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

    SvaraRadera
  7. Vilken sötnos! Blir spännande att få se ditt "ett foto i timmen" inlägg på onsdag =)Själv blir det tyvärr alldeles för krånligt att delta pga jobbet =/ Hoppas allt är bra med er! Kram

    SvaraRadera
  8. Härlig bild! :)
    Håller med om att det är svårt att klä de små liven. Blir mest blöja här hemma också.

    Hmm... Låter verkligen som en utmaning med ett foto i timmen! Men ganska kul. ;) Kan mycket väl hända att jag hänger med... Hihi.

    Kramkram

    SvaraRadera
  9. Sötis!

    Jag hade gärnat varit med i fotoutmaningen. MEn jag jobbar typ hela dagen så det blir inga skoj foton...

    Puss!

    SvaraRadera