tisdag 19 juli 2011

Godmorgon från Vilmer!

Vilmer i finaste bodyn från Lindex höstkollektion. Jag kunde inte låta bli den när jag såg den. Jag gillar verkligen det här retromönstret, och Lindex har väldigt mycket fint! Eftersom han växer så otroligt fort känns det inte lönt att lägga ner pengar på märkeskläder, utan några såna plagg kan han istället få när han i alla fall kan ha klädstorlekarna mer än en månad...

Igår bakade jag macarons för första gången! Det blir en hel del provbak nu inför dopet, och jag måste säga att jag tyckte inte det var så svårt som alla säger att det ska vara. Mina macarons tyckte jag också blev helt okej för att vara förstagångsbak! Bildbevis och recept kommer upp senare under dagen. Det blir ju även en hel del provsmakande under alla bak, så därför får det bli en morgonpromenad för oss nu!

14 kommentarer:

  1. Mönstret är riktigt härligt och färgerna likaså! Vad roligt att du lyckades med dina macarons! Ha en skön promenad :) Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Åh, så söt han är!!!!

    SvaraRadera
  3. Supersöt! Jag ska iväg till Kristianstad en runda med min far idag. Får se om jag handlar nått, har fått massa body framför allt i 50/56 så jag skulle behöva lite pyjamasar och byxor. Ska till Ullared om någon vecka och då tänkte jag hitta lite i 44.
    Håller med du om att det är onödigt att köpa dyra märkeskläder när dom inte hinner har dom så många gånger...jag måste ju köpa dubbelt upp oxå om det ska va rättvist :-)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Underbara Vilmer!
    Vad spännade med macaronrecept! Själv har jag itne vågat testa ännu!
    Ser framemot det inlägget

    SvaraRadera
  5. Verkligen fin body!

    Ska bli spännande att se resultatet av ditt macaronbak. Skönt att det gick bra, då har du gjort det inför dopet. :)

    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Sötis! Underbar body med härliga färger!

    Hoppas ni har en bra dag!

    PUss!

    SvaraRadera
  7. Superfina färger till lilla Vilmer : - ) Håller med dig om att det finns mycket fint på Lindex! Mamma ringde precis & sa att hon handlat någon body & byxa till barnbarnet ; - ) Hon kan inte låta bli, men vem kan de! Haha!

    Nu vill vi se bildbevis på dina fina macrones. Hm,hur stavas de? Haha : - )

    Komiskt att vi nästan gjort samma typ av inlägg på morgonen! ; - )

    KRAAMIS

    SvaraRadera
  8. Men vilken goding! Kul att läsa om någon som nästan är lika gammal som Matteo! :)

    SvaraRadera
  9. Söt han e =)

    Åh de har jag alltid velat provbaka oxå men aldrig riktigt vågat mej på :p
    Kanske man skulle våga göra de nu nån dag iaf.. verkar som fler och fler vågar iaf och oftast skriver ju folk att dom inte blev så misslyckade eller att de inte va så svårt som dom trodde:p
    Kan ju hoppas man har samma "tur" själv isf när man ska göra dom haha!!

    SvaraRadera
  10. så fin han är! :)

    både lindex och kappahl har superfina barnkläder tycker jag, och till bra pris! brukar köpa mest därifrån till sambons brorsbarn :)

    SvaraRadera
  11. Vilken liten going du har!
    Hur gammal är han?
    Hoppas ni har en störtskön dag!Kramis

    SvaraRadera
  12. Jag älskar också Lindex retromönster! :) så fina men nu har min Wilmer blivit så stor så det blir inte så mycket bodys längre. Mycket smidigare med tröjor nu när han går. Väldigt fina macarons du gjorde! :)

    SvaraRadera
  13. Lillasyster Tina24 juli 2011 kl. 12:17

    Vilken fin body! <3

    SvaraRadera