onsdag 6 juli 2011

Hemläxa i fotoskolan del 2

Jag lämnar in läxan sista dagen denna veckan igen... Denna veckan handlar det om det viktiga ljuset! Läs gärna mer om fotoskolan hos Happy Days. Det har varit dåligt med sol den senaste veckan och när det väl har varit det så har jag inte haft tid att fota... Är inte helnöjd med dessa bilder heller, hade gärna testat använda fönsterljus och fota någon sak inomhus. Det ska testas i veckan ändå!

Och nu glömmer ni väl inte bort dagens "ett foto i timmen"?!

 Fotat i medljus
 Fotat i sidoljus
Fotat i motljus


10 kommentarer:

  1. Jag hann inte med det denna veckan heller. Får se om jag får ett ryck ikväll innan solen går ner :P

    SvaraRadera
  2. Lovely...
    Greetings from France,


    Pierre

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder du tagit. Och en ljuvlig blomma :)

    Jag önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Hej =)
    Ganska bra här, snart semester...
    Har fått kortet men har inte fått fingrarna ur och svarat. Sorry!
    Vi kommer hur som helst men jag ringer dig i veckan så får vi prata lite.

    Ta hand om dig och hälsa/klappa alla människor och djur därhemma =)

    SvaraRadera
  5. Oj vilken UTMANING "ett foto i timmen" var, min mobil dog vid 12 utan chans till laddning men jag löste problemet ;) haha

    SvaraRadera
  6. Åh typiskt, jag glömde av ett foto i timmen :-(
    Hoppas du haft en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Snyggt gumman :-)
    Hoppas ni mår väl i värmen

    KRAMAR

    SvaraRadera
  8. Vackert, o framförallt fint jobbat med ljuset! :-)
    Jag lägger in dig i listan som klar med läxa nr 2.

    SvaraRadera
  9. Härligt att du hinner fixa med fotoskolan! Min tid räcker tyvärr inte till allt jag behöver lite svårt då man är själv med två barn. Hoppas jag hinner fixa med det i helgen. Härligt att Vilmer växer så bra och att han klarade sprutan så bra! Barnen brukar ju även påverkas av hur man själv är. Nästa vecka får vi veta hur stor Hugo blivit över en månad sen vi var där sist. kram

    SvaraRadera
  10. De blev ju hur bra som helst! Jag gick också en fotoskola via nätet för nåt år sen, himla bra :) Fast nu skulle jag gärna även vilja gå en live så att säga och få lite mer handfasta tips på det jag inte bemästrar än, men har inte råd just nu :(

    Klart jag röstade på dig i tävlingen! Full pott :D
    Kanske ska ta o tävla själv :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera