onsdag 28 mars 2012

En liten photoshoot.

Igår var vi på dejt med våra mammor från föräldrautbildningen. Vi var några tjejer där som fattade tycke för varandra och under det här året har vi setts flera gånger och följer varandra med spänning! Vi hade en liten spontan photoshoot och där blev faktiskt en hel del fina bilder. Jag tycker det är riktigt kul att ta porträtt, och då får man passa på när man har flera goingar att öva på!


Emilian blir bra på i stort sett vartenda bild... Riktigt sinne för det där med kameran!


Och Isabell charmar allt och alla!


Hugo tröttnade lite på oss direkt, men några bilder blev det!

Tack tjejer för att jag fick fota era fina! ♥

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Ni ser ut att ha hamnat med många härliga mammor och barn.

    SvaraRadera
  2. Hej Jonna och Hugo! :)
    Finfina bilder Dessi (som vanligt).
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Jamen visst är det mycket roligare när andra ställer upp också, istället för att ALLTID plåga sin egen unge :) Superfina bilder!

    Jo. Lady-färgen dårå.. Jättebra faktiskt. Flyter ut bra och täckte helt ok. Gillar nog den bättre än Nordsjös och Alcros faktiskt (och då jobbar jag på Nordsjö, hehe).

    SvaraRadera
  4. SV; MM, håller med i det du beskriver med macarons men håller inte med om att de utan sockerlag blir lika bra. De ser fina ut, det är itne alls det som är problemet..men de blir mkt skörare (de har inte samma hårda äggskalsliknande yta) och har inte riktigt rätt konsistens mellan krispighet och seghet som en perfekt macaron ska ha. Kanske får undersöka det receptet du använt och se om det blir bättre än de jag provat :) Kram Mary

    SvaraRadera
  5. Jättefina porträttfoton!
    kram Jessika

    SvaraRadera
  6. Hej, vilken fin blogg jag hittade! =)

    Kika gärna in hos mig, jag har en utlottning i samarbete med nätbutiken Caesar's hem. Du kanske vill vara med?

    Kram Emma

    SvaraRadera
  7. Fina bilder du tagit! Du har verkligen känslan! Hoppas du har haft en skön helg!

    SvaraRadera