tisdag 13 mars 2012

Mer fix på Vilmers rum.

Åh. Idag är en sån bra dag, då man har fått mycket gjort. Jag tog en långpromenad med en annan mamma i byn, och när jag kom hem sov Vilmer i ytterligare två timmar så jag hann duscha och äta ostört, samt sätta igång att försöka komma ikapp med mina studier igen. Eftersom jag redan hade hunnit plugga lite idag, satte jag ikväll igång med att försöka bli klar med projekten på Vilmers rum.



Ikväll åkte lampa och tavellister upp. Trädet är gjort av dekorplast, och utklippt på frihand, men är ännu inte riktigt färdigt. Jag ville ha upp lampa och lister först, så jag vet hur jag ska fortsätta. Kommer fler bilder när jag kan fota i dagsljus samt när det är färdigt, vilket förhoppningsvis är snart!

15 kommentarer:

  1. Oh det ser jättefint ut gumman!!! :)
    Ska bli kul att se allt sen!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sjarmerende rom!!

    Heklede tepper er alltid bra! Dette er 110x(snart)190, så det er inget babyteppe ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint. Precis en sån myshörna vill jag göra till kidsen här hemma också, har dock lite dåligt med plats i deras rum. Får väl bli när de får vars ett rum på ovanvåningen sen så får det bli mysrum här nere! :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Det ser jättemysigt ut, trädet var en himla kul idé, ser ut att vara jättefint :) Och stort grattis till Vilmer som redan börjat gå, gud vad duktig han är som redan trippar runt vid tio månader!! I sommar har han väl blivit så snabb att ni knappt hänger med hihi :) Kram kram

    SvaraRadera
  5. Mysigt för lillkillen! :-)

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt! Älskar retrokänslan!
    Trädet är ju superfint, och även apan. Kommer bli SÅ fint!
    kram

    SvaraRadera
  7. Så himla fint!
    Mysig hörna =)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Men herregud vad det ser mysigt ut!! Vill se mer! :)

    SvaraRadera
  9. Åh så myspysigt han har det lilla Vilmer! <3

    Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  10. Vad fint och inspirerande hem du har! Och jäklar så duktigt och ambitiöst med bakningen, superbra jobbat =) hälsningar från Övik

    SvaraRadera
  11. Det där ser riktigt mysigt ut! Ska bli kul att se mer ;)

    SvaraRadera
  12. Det ser ser verkligen supermysigt ut och personligt dessutom.

    Kram

    SvaraRadera
  13. Åh så mysigt! Vilken inspirerande liten myshörna. :)

    Kramar!

    SvaraRadera