fredag 23 mars 2012

Hello weekend!


Alltså. Jag gillar verkligen de här. Den vänstra funderar vi på att beställa hem. Så tavelväggen kan bli färdig någon gång. Finns att beställa hos nya Nordic Design Collective. Finns massor jag vill ha där!

Dagarna går i ett. Det hanns med en liten dammsugning idag. Långpromenad, en liten, liten stunds studier innan jag var så trött att jag var tvungen att vila samtidigt som Vilmer. Det är riktigt skönt!

Inte hinns det med så mycket hushållsarbete i helgen heller. Jag ska på utbildning i dagarna två. Tävlingsledare inom agility. Som tur är bara i grannkommunen, så ingen lång körsträcka. Men det blir nog inte mycket bloggat här i helgen. Så jag hoppas ni har en fantastisk helg och berätta gärna vad ni hittar på! ♥

Bild från Inredningscitat

12 kommentarer:

  1. Härliga tavlor ;)
    Ha en underbar helg kram

    SvaraRadera
  2. Visst är de tuffa? Vet inte heller om jag kommer kunna motstå dessa. Och när man väl ska klicka hem dem är de väl slut :/
    Ha en skön helg och lycka till på utbildningen,
    kram Jessika

    SvaraRadera
  3. Ja de är fina och det stämmer nog in på många! Hihi.. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig blogg du har, har suttit länge nu och läst ikapp! Här är en till som älskar att baka. Har inte testa att göra macroner, läste att det var svårt att få dem lika stora.. Min kompis använder en speciell silikonmatta med markeringar för macroner så spritsar man innan för markeringen. Ha en bra dag, Med vänlig hälsning, Ida

    SvaraRadera
  5. Såg oxå dessa tavlor och skrattade lite...roliga! Hoppas du haft en skön helg i värmen! /Hanna

    SvaraRadera
  6. Hoppas utbildningen har gått bra. Spännande med agility tycker jag. Jag längtar efter att skaffa hund, men det får vänta till vi har ett bättre boende. En tollare är det vi är inställda på. Har du några erfarenheter av den rasen?

    Denna helgen har jag umgåtts med släkt och vänner, tränat (så underbart att komma igång igen) och fixat o donat här hemma. En perfekt kombo om du frågar mig. :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  7. jag har varit i melbourne igen! ägnat mycket tid åt att hitta den perfekta vinterjackan för australien! har varit kallt och ruggigt ett par dagar! 22 grader och sol idag dock men det räknas som höst nu! fortfarande bikiniväder enligt mig =)

    känns som att ert hus har förändrats mycket sen sist jag var där.
    puss

    SvaraRadera
  8. Vad kul med tävlingsledarutbildningen!! Det är roligt med klubbarbete, synd bara att tiden inte räcker till. Ibland saknar jag mina agilitykurser jag hade men jag får väl ta upp det igen när barnen är lite större. Just nu lever vi i ett renoveringskaos då vi river väggar så att alla barnen ska få egna rum. Det blir nog bra när det är klart, längtar efter att sätta upp de fina Ferm Livingtapeterna som legat och väntat lääänge nu.
    Ha en trevlig vecka/ Sophi

    SvaraRadera
  9. Jag surfade in på samma fina hemsida idag och blev helt såld på alla fina inredningsprylar... och tavlor med roliga och fina ord. Är så fint med ordtavlor tycker jag! Ska nog försöka plita ihop en själv, med något personligt. Gäller bara att komma på vad... :-)

    SvaraRadera
  10. helt underbara och sådär träffande att de träffar en rakt i magen :-)

    Kram

    SvaraRadera