tisdag 13 mars 2012

IKEA PS 2012

Det har bloggats hej vilt om lanseringen av IKEA:s PS kollektion 2012 och man har helt enkelt inte kunnat undvika det. Lika surt var gång då man får inbjudan till pressvisning och den alltid är i Stockholm... Hade man bott närmre så!


Däremot så har jag ändå kikat på bilder hos andra och även Livet hemma bjuder på en del bilder. På översiktsbilden kan man se en massa spännande, och jag gillar verkligen sideboarden. Framförallt det med gul färg. Inte oväntat va.



Den här ljusstaken skulle jag också vilja lägga vantarna på.


Liksom den här snygga lampan. Vi skulle behöva belysning under/i trappan och jag undrar om inte det hade varit snyggt med något sådant. Vi får vänta ända till den 4:e maj innan vi får klämma och känna på produkterna live i varuhusen.

Bilder: Ikea och Livet hemma

7 kommentarer:

  1. Riktigt snygga grejer de har tagit fram!!! :) Gillar väldigt mycket av detta!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ingen dålig kollektion i år! Kul att Ikea tar ut svängarna lite känner jag. Många "must-haves"!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är många av sakerna som imponerar! Får bli ett besök där så snart produkterna kommit ut! Superfina och säkert lika goda kakor du bakat! Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  4. Vi har många lika favoriter ser jag :) alltså den lampan kommer alla ha! hoppas allt är bra! kram

    SvaraRadera
  5. Många fina saker och riktigt snygga pressbilder tycker jag, fast jag är kanske lite färgad?!? Kul att du är tillbaka! Kram /Nellie

    SvaraRadera
  6. Haha, brukar "man" få inbjudan till pressvisningen?! Min måste ha gjömt sig inuti en hopvikt hd eller något :).

    SvaraRadera