fredag 16 mars 2012

Gårdagens bild - En inte så bra dag.


Det är inte alltid man har en bra dag.

Det slog mig igår. När jag tagit det här fotot. Att jag inte är så bra på att ta vardagsbilder. Jag fotar oftast interiör. Och Vilmer. Men allt där emellan. Visserligen så är dessa två stora delar av min vardag. Men allt det andra! Därför. Så ska jag göra ett nytt försök till dagens bild. Det här får bli gårdagens. Och ja, den är på Vilmer. Men jag ska försöka fota lite annat också.

Idag står ett besök på Väla på schemat. Det är dags att handla skalkläder till Vilmer så vi kan vara ute och leka i den fina vårsolen på riktigt.

7 kommentarer:

  1. Nämen sötis! Helt underbar är han...

    SvaraRadera
  2. Det finns ju så mycket fint på Svenskt Tenn. En gul skulle passa himla bra hos er ja! :)
    Så mycket hår han har, sötnosen!

    Kraam

    SvaraRadera
  3. He's such a cutie - even when crying.:)

    Ps. I've a little challenge for you in my blog!

    SvaraRadera
  4. Vad avis man blir på ni som har vår:)
    Mycket fin bild på Vilmer:)
    Med vänlig hälsning, från Skellefteå med minst 1 meter snö kvar

    SvaraRadera
  5. Hej! Alla dagar kan ju inte vara glada. Härlig bild på honom. Läste på Elin o Alva att du skulle till PoP med din kupong. Vi var där häromdagen och kom hem med väldigt många plagg... Känns bra med en 20%-kupong så vi passade på. Det blir ju en del som behövs nu när dottern har börjat på förskolan. Vi köpte både skalkläder och galon, tänker att det är bra med galon när barnen leker i gegga och man kanske vill "spara" lite på skalstället. Svårt svårt att veta vad de behöver. Hoppas ni gjorde några trevliga och praktiska inköp!
    Ha en fin helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Vilken liten sötis. Norrgavel finns förresten i Malmö och påshyllan finns med rätt många olika påsfärger. Himla smart grej faktiskt. Kram o ha en fin helg!

    SvaraRadera