måndag 2 april 2012

Estocolmo.

Det har ekat tomt i bloggen i några dagar. Anledningen har varit en liten resa till Stockholm. Bara packandet när man numera har ett barn i familjen tar lite längre tid än vanligtvis. Likaså blir bilen proppfull på ett kick. Vilmer klarade resan förvånansvärt bra. Det tar ändå en 6 timmar att köra inklusive stopp. Vi har hunnit med lite av allt. Häng med kompisar, kusinen, hästbesök, stadsbesök, en visit på Fotografiska, lite shopping och god mat. Tyvärr så hade vi en himla otur med vädret, det var både snö och minusgrader så inte blev det fotat så värst mycket.


En tur inne på House Doctor. En box fick följa med hem.


Nog den godaste pizzan jag någonsin ätit! Bruschetta på Vapiano.


Mest shoppat blev det förstås till Vilmer.


Mys med kusinen.


Stadsbesök och hästbesök. Juppe är hela 23 år gammal, men ser fortfarande ung och fräsch ut.

Och jag har förresten äntligen gjort färdigt trädet på Vilmers rum idag. Lite mer småpiff på annat bara, sen är det nästan klart där inne. Vad har ni gjort i helgen?

16 kommentarer:

  1. Så fina bilder från ett kallt Stockholm. Besök på House Doctor hade jag inte tackat nej till. Men kanske min plånbok. Låter spännande med Vilmers träd. Det ser så himla mysigt ut på hans rum. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg ni ser ut att ha haft. Själv har jag också haft kusinmys, har varit på 1års-kalas hos Majas kusin. Kram /Nellie

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt ni måste ha haft trots otur med vädret. Alltid lika roligt att åka till huvudstaden :)
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med Stockholm! Otur med vädret, dock..
    Vi har varit hemma hela helgen med besök. Mysigt. Hoppas ni båda gillade chokladen, berätta gärna vad du tyckte när du får lite tid över. =)

    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Mysigt - men jag vet hur det är när det är kallt i Stockholm med de där snålvindarna..! När vi var där sist höll vi banne mig på att frysa ihjäl och det förtar ju lite av det roliga, ska se till att jag åker dit en varmare månad nästa gång! :-)

    SvaraRadera
  6. Lika härliga bilder som alltid :-)
    Ni verkar ha haft det riktigt mysig trots det något kyliga vädret.

    Hade gott
    //Kram Julia

    SvaraRadera
  7. Härligt. Vilka fina och mysiga bilder!

    SvaraRadera
  8. Så kul med en tripp! Härliga grejor och snygga barnkläder fick du med dig också!

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder! Vi ska till stockholm nu på torsdag och stanna över påskhelgen, hoppas hinna med lite shopping. Vart någonstan ligger House Doctor? Dit vill jag : ) Kram

    SvaraRadera
  10. Lillasyster Tina3 april 2012 kl. 20:42

    Det var kul att ha er på besök här med :) Puss o kram

    SvaraRadera
  11. Åh vad kul med en Stockholmsresa! Vill oxå dit snart! =)
    Den där pallen från House doctor är ju himla snygg!!!
    Helgen var lugn, en shoppingtur bara, barnen behövde lite grejer. ;)
    Kram!!

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig helg! Jag är väldigt förtjusti pallen från House Doctor... Och pizzan såg fantastisk ut!

    En riktigt glad påsk önskar jag er!

    SvaraRadera
  13. ellerhur, Vapianos Bruchetta <3

    Ge oss Vapiano här nere TACK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vapiano finns ju numera i Malmö! Men ett i Helsingborg hade inte varit fel! :)

      Radera
  14. fina boxar, de ska jag kolla på! Tack för tipset!

    SvaraRadera