lördag 17 mars 2012

Ny outfit.


Det blev ett besök på PO.P igår. Och givetvis invigning av nya kläderna direkt. Vilmer älskar verkligen att vara ute. Igår när jag öppnade altandörren för att släppa ut Aron i trädgården blev Vilmer riktigt arg för att han inte fick gå ut. I blöja. Det var bara att packa in sig och åka och inhandla nytt. Jag har velat fram och tillbaka med vilket märke man ska köpa men jag hade förälskat mig i jackan nedan. Så den fick utge basen för Vilmers övriga kläder. Igår när bilderna togs var det hela 12 grader varmt, så skaljackan åkte på först lite senare. Och visst ser han nöjd ut över att kunna vara ute på riktigt?

Produktbild från Polarn O.Pyret

17 kommentarer:

  1. Ja, POP har ju så fina kläder. Visst kostar de en del men just den jackan till exempel är ju sånt man gärna lägger ner en extra krona på. Viktigt hur de sitter på oxå, och där ligger POP-kläderna bra till. Kul att se lite gräs. Känns långt borta här uppe. Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det som överväger med PO.P:s är också andrahandsvärde, samt att skalbyxorna finns i mindre än 86 som är vanligt på de större kedjorna... Vilmer har 80 i skalbyxorna här ovan, han drunknade i 86... Plus att vi utnyttjade en 20% rabattkupong och vi får kläderna som en tidig 1-års present av mina föräldrar ;)

      Radera
  2. Lovely! Förstår att du blev förtjust i jackan. Den är superfin!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken stilig kille, han ser riktigt nöjd ut! Superläckra färgval du gjort :)

    Det där är ju bästa kläderna att få köpa tycker jag, nästan bättre än badbyxor! Vilken lyx att kunna vältra sig i geggan utan att bli blöt och kall :)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Du kommer inte ångra dig... =)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Polarns nya kollektion är sååå fin! Din lille ser himla nöjd ut och det hade jag också varit med så fina kläder!

    SvaraRadera
  6. Ja vad fint!
    Milla är helt tokig i att vara ute hon med. Hon gnäller som bara den när altandörren går igen framför näsan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gnäller?! Vilmer blir jättearg och börjar gråta direkt ;)

      Radera
  7. Jättefin jacka!! Han ser mycket nöjd ut!! :)
    Kraam!

    SvaraRadera
  8. Så söt han är. :) Vi har likadana skalbyxor till Alex fast i svart... och sen en läcker grön skaljacka med knallgula detaljer som dragkedja osv. från Kappahl. Har du sett dem? Tycker det är ett bra pris och likvärdig kvalitet som PoP.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lotta, jag har sett den! Urfin den med! Fast jag hade redan fastnat för POP:s och kunde inte släppa tankarna från den ;) Har hört mycket positivt om Kaks skaljackor också, testar nog den ett annat år. Det blir ju en hel del kläder med åren, puh! Kram!

      Radera
  9. Jo han ser verkligen nöjd ut och så söt, härligt att han börjat gå. Hugo går en hel del med så gulligt men han måste krypa då Viggo jagar honom. Vi kör på Fix skalbyxor tycker de håller högre kvalitet än POP och är billigare så har de även andasfunktion. Måste säga att jag är inponerad av din bakning. Ha en fin kväll kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Intressant! Alla säger ju så himla olika, och jag har hört både positivt och negativt om Fix. Det jag ser är fördelen med POPs är att de finns i mindre storlekar. Alla andra har ju från 86 och uppåt och 86 är alldeles för stort för Vilmer! Vi testar POPs detta år, så får vi se! :) Ha en fin kväll! Kram!

      Radera
  10. Så glad han måste ha blivit när han fick komma ut ;)
    Jackan var jättefin!!
    Trevlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  11. Häftigt med springet :) när de förstått får de verkligen upp farten på riktigt. Vi har nog haft de flesta märken här hemma Hugo kör POP i år men på dagis kör vi Lindex byxor. Viggo kör FIX och Didirkson skaljacka. kramar

    SvaraRadera