måndag 3 oktober 2011

Ett kök i min smak





Jag gillar verkligen färgkombon här! Kökspallen BEKVÄM som har målats gul (vår målades för övrigt turkos för några veckor sedan), och som matchas med gula klämspots. Allt annat i stort sett vitt och detaljer i svart, samt luckor i trä. Läckert! Jag gillar väggskåpen FÖRHÖJA, som vi har som sängbord, och hade gärna fått upp någon form av hylla/skåp på det sättet i vårt kök. Jag kan tycka att det känns lite tomt på sidan om fläkten ibland, och har önskningar om någon form av förvaring där. Tänkte ta lite nya, fräscha bilder på köket i veckan. Behöver bland annat uppdatera mitt StyleRoom-album.

Bilder: IKEA/Livet Hemma

9 kommentarer:

  1. Fint med de gula färgklickarna! :-) Roligt att ni fått användning för filten, det blir jag glad av! :-)

    SvaraRadera
  2. åh jag gillar också de gula detaljerna! har verkligen fått dille på gult...

    väggskåpen gillar jag också, väldigt bra idé! kanske vore nåt för oss att ha som sängbord till å med?! :)

    SvaraRadera
  3. Bra idé med dessa kuber att hänga på väggen. Vi letar eller rättare sagt jag letar efter något annorlunda att ha på väggen i köket ovanför vår diskbänk men vill inte ha skåp. De ska dock rymma kokböcker och helst några pärmar också=) Får kolla måtten mer noggrant.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint kök. Öppet och bra med förvaring.

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Härlig förvaring! Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Mycket snyggt! Speciellt de cremefärgade "vitvarorna"! :) /Nellie

    SvaraRadera
  7. Mmmm Läckert! I love! Ibland önskar jag att man inte hyrde våning utan har en egen så man kan göra precis som man vill, men det är ganska bekvämt att hyra. Nästa lya är i närheten av Zurich, ska bli spännande med lite storstadspuls! kram towe.

    SvaraRadera
  8. otroligt fint, kommer ska återanvända på min egen blogg tror jag bestämt. O dessutom lägga till dig i min länklista, gillar ju dina inlägg massor:)

    SvaraRadera