torsdag 27 oktober 2011

Cult Design firar 10 år!



Jag är verkligen ett stort fan av Cult Design, precis som många andra. Jag älskar allt de gör och mina senaste favoriter är läckra NEWS som ni ser ovan. Där har jag den lilla kuben och manchetten, men skulle gärna ha krukorna också.



Även BUTELJ tycker jag är läcker, speciellt i dessa höstiga bilder. Cult Design firar 10 år i år, och för att fira detta har flera butiker, bland annat Call it Design 20% rabatt på hela Cult Designs sortiment t o m den 5 november.

10 kommentarer:

  1. Gillar också Cult, speciellt deras fina burkar!

    Duktig du är förresten, nu blir jag fasen peppad. Ska nog kika in på viktklubb också och se vad man kan göra själv :) För nån kaka vill man ju ändå kunna ta då och då...

    SvaraRadera
  2. Då kanske man skulle passa på att kika in där... Gillade krukorna med kaktusarna! Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. det här gillade jag!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Gillar verkligen de två översta bilderna, med tidningspapper-inspirerade krukor, trä och så grön kaktus eller gröna örter!

    SvaraRadera
  5. Visst är det skoj att de firar det med rabatt fick mail om det idag. Ska kika lite om jag ska beställa i helgen, nåt litet kanske en kruka. Har du några tankar på köp? Det går ju upp och ner med bloggandet känner mig inte superinspirerad då jag är så trött på kvällarna, nu blir det sängen stor kram

    SvaraRadera
  6. Återigen tack frö flera bra inlägg.... älskar oxå Cult och varje gång jag är i butiken i grannbyn som säljer hittar jag en ny "ljuslåda" jag vill ha!!
    kram j.

    SvaraRadera
  7. Snygga pressbilder, snygga produkter. Kram /Nellie

    SvaraRadera
  8. Det finns så mycket fint...jag gillar Butelj supermycket!
    Kramen.

    SvaraRadera
  9. Jamen gört! Alltid roligt att underhålla sitt fotointresse :)

    Hoppas ni får en underbar helg nu! Kram kram

    SvaraRadera