onsdag 26 oktober 2011

Lite mer att älska.

Jag är ledsen. Jag vill inte bombardera er med bilder. Men när jag ser så här fint komponerade, läckra bilder så kan jag inte låta bli att känna ett sånt där rus. Ett sånt där riktigt välbehagsrus. Och jag måste dela med mig. Läckraste lampan Bourgie från Kartell har stått på önskelistan länge, och den gör sig otroligt bra på bilden här nere. Ett alldeles eget skafferi med en Kitchen aid -  ja tack! Och stringhyllor. Dessa stringhyllor. Ge mig! Fast. Jag har ju faktiskt två i teak som står i förrådet och väntar på en uppfräschning eller att sättas upp. Vet bara inte var.











Bilder från Stadshem

14 kommentarer:

  1. Bombadera med bilder bara, det gillas! Fick lite inspiration av bilderna :-)

    SvaraRadera
  2. Så fint! Men Kitchen Aiden ska väl inte stå i skafferiet? Den pryder ju vilken diskbänk som helst!

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka härliga bilder! Jag blir sugen på att flytta till hus när jag ser sådant här! :-)

    Sv: Mmm, kladdkakemuffins är inte helt fel det heller! :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Nej, please, bombadera med bilder. Gärna! Jag behöver inspiration till nya våningen. Måndag och tisdag nästa vecka går flytten sen blir det till att möblera. Så spännande! kram towe.

    SvaraRadera
  5. Gillar med massor av inspirationsbilder,bara kul att du delar med dig.Jag försöker också ibland lägga ut lite inspirationsbilder.Men ibland upptäcker man att fler bloggare har samma bilder.Gillar flamingotapeten massor...kram!

    SvaraRadera
  6. Men oj.. 1,7 kilo!! Hur gör du kvinna?

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder! Kan inte heller få nog. :) /Nellie

    SvaraRadera
  8. Jo men snälla - bombardera på! Snabb och effektiv inspiration, det är ju perfekt :)

    Dom där handdukshängarna på skafferidörren är ju suveräna! Ska klura lite på dom... :)

    SvaraRadera
  9. Finfina bilder! :) När vi flyttade in i vårt hus hade vi turen att ärva ett helt gäng med stringhyllor som fortfarande satt på väggarna. :) En fladdermusstol som den på dina bilder fick vi med på köpet också (dock gul) men den skänke vi bort och den glädjer förhoppningsvis någon annan nu när de återigen är populära. :)

    Ha en strålande fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Underbara bilder. Tack för all inspiration. :)

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Riktigt fina inspirationsbilder! Hoppas ni har en fin helg! kramar från mig

    SvaraRadera
  12. såna här läckra bilder får du gääärna ösa på med, snacka om ögongodis! jag är ju också svag för både Kartell och String...

    SvaraRadera
  13. Åh vilka härliga inspirations bilder, allt är ju bara såå snyggt!! :)

    SvaraRadera
  14. Åååå så fint så jag bli alldeles knollrig. Bara bombadera vetja, med sådana bilder vill man bara ha mer :-)

    SvaraRadera