onsdag 12 oktober 2011

Favoriter just nu.


Höstlöv. Helst lönnlöv. Så vackert så!
Likaså små dekorationspumpor. Riktigt läckert.

Mina nya Filippa K-muggar. Kommer från Call it design.

Finfina barnmatslock i favoritfärger just nu.

Cult Design-ljuslyktan.

Mini-tvättklämmor. Har inte riktigt kommit fram till vad jag mer ska ha de till förrutom vid bordsplaceringen till kräftskivan, men de är så söta!

Disktrasa från Jennie Johnson. Sista chansen att tävla om ett fint köksset idag!

Finaste färgen mörkorange på höstljusen. Från IKEA.

10 kommentarer:

  1. Fina favoriter! Jag tycker också att dekorationspumpor är riktigt läckert =)

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen dina favoriter, ser så fint ut! //K

    SvaraRadera
  3. Ja lönnlöv är verkligen vackra, blir så mysigt med allt orange tycker jag :)

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! Visst är det härligt med höst, särskilt om det är så här fint väder! Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Välkommen härliga höst! Vi gillar dig! Finfint kollage du bjuder på!

    SvaraRadera
  6. Vackra höstfärger! Det gäller att hitta gludkornen med varje årstid. :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara höstfärger! Tjusigt...
    Kramen.

    SvaraRadera
  8. Underbara färger på hösten!! Det gillar vi! :)
    Hoppas allt är bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Bara fina grejer!! Var har du köpt locken till barnmatsburkarna? Vet att jag köpte när Judit var liten men det var i en butik i Stockholm o dit ska jag inte på ett tag...
    kram j.

    SvaraRadera