torsdag 6 oktober 2011

DIY - Sänglampor



Ett annat fint DIY-tips hittar du här, hos mariaemb. (För övrigt, en blogg som jag ganska nyligen hittat till, men verkligen fastnat för!) Jag är själv på jakt efter nya sänglampor och tycker dessa är så läckra! Absolut något som jag själv skulle vilja ha. Sen är det det här med att göra saker. Påbörjar jag något, tar det alltid så lång tid innan jag blir klar. Känns det som. Hur är det för er? Avslutar ni alltid det ni påbörjat med?

Bilder: mariaemb.

13 kommentarer:

  1. Rolig och enkel idé! Just detta borde ju kunna fixa på ett litet kick!

    Jag är ganska bra på att avsluta saker tycker jag! Blir stressad av att ha massa påbörjade saker!

    Ha en fin torsdag i stormen

    SvaraRadera
  2. hmmm... oftast är det så för mig att all inspiration kommer på samma gång, så det slutar med att jag har tuuuusen olika projekt på gång! och även om jag alltid avslutar dom så känner jag mig alltid lite stressad... och det kan verkligen ta lång tid för mig med ;)

    SvaraRadera
  3. Svar ja. Men ibland kan det ta mååååånga år :)

    Har själv en sån lampa på väggen vid läshörnan, perfekt att slippa ännu en sak som står i vägen på golvet tycker jag! Helnöjd! Å kostade väl inte mer än 130 kr på Chilli heller.

    SvaraRadera
  4. Vilken trevlig blogg!! Och.. vad fina bilder. Gillade verkligen den här bilden som du visar!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Galet vilka snygga lampor! Fasen att jag redan köpt ett par till sovrummet. Måste spana in ditt bloggtips!

    Ha en härlig kväll!

    Kram C

    SvaraRadera
  6. Vilket bra tips! För min del är det snarare så att jag inte påbörjar saker utan tänker på allt jag skulle vilja göra, inte mycket bättre det direkt..:! :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  7. jag har väldigt väldigt svårt att släppa saker jag håller på med och liksom måste göra klart, fastän det ibland skulle vara bättre att ge upp... :)

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt! Det beror lite på omständigheterna, ibland saknas det grejer hemma och så får man vänta längre än man vill. Som nu när vi håller på med sänggaveln så måste jag vänta på tygprover tills dess får jag bara vara cool! Hoppas ni får en fin resa! kram

    SvaraRadera
  9. Lovely! Vilken cool idé. Verkligen. Jag gillar't!!

    Ha en fin helg!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  10. Tack fina du! Haha och nja jo jag avslutar väl det någon gång men tisdsspannet kan ju variera rätt kraftigt! Hade en sådan diskussion men min sambo senast här om dagen när jag ville påbörja ytterligare ett projekt och han tyckte att vi skulle avsluta de som redan var igång. Hahaha

    Fin fredag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Jag ljög i min tidigare kommentar, eller jag blandade ihop. när du frågade om man måste lägga upp en ny bloglovin, de måste du inte! fast de har du säkert redan märkt ;)
    Blandade ihop med när jag bytte bloggplattform.. Nåja thats life, att glömma lite ;)
    Hoppas du haft en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Jättetjusigt! :)
    Och nej, jag avslutar inte alltid. Eller jo kanske, när jag väl börjar med ett projekt kanske jag avslutar det. Men sen kan det vara nånting man hittar på loppis som man funderar tokmycket på hur det skulle bli om man målade det i den färgen eller kanske den och det tar tid, och då åker loppisfyndet in i garderoben. Sen hittar man det ett halvår senare - som en kul överraskning :)

    SvaraRadera
  13. Jag har såna lampor lite varstans. Bl a en i köket. Älskar dem!

    Kram LISA

    SvaraRadera