söndag 30 oktober 2011

Bildsvep.

Tänkte jag skulle haka på Zandra och leverera en dagens bild. När jag laddade in kameran idag, så upptäckte jag att jag minsann inte hade laddat över bilder på över en vecka. Shame on me! Så här kommer ett veckans bildsvep.


Förra fredagen var vi på besök hos bästa vännen och Vilmer fick urläckra Converse på sin halvårsdag.


Städning pågår. "Pappa, du har missat här!"


Aron vill också vara med och mysa!


Visst är det läckert med kål?


Aron har haft besök av senaste tillskottet inom familjen, Sam.


Nocke tyckte det var bäst att hålla till i äppelträdet då.


Ja, visst är man lite galen när man har barn?

9 kommentarer:

  1. Vilka urläckra bilder!!! SÅ goa de är! Du, nu kanske du tycker jag är fräck och fråga, hur du gjort med texten på den sista bilden i inlägget, där det står 30 oktober 16,30. Så grymt snyggt!
    Kram på dig

    Malin

    SvaraRadera
  2. Kanske lite :) Men bara lite.

    Jag tycker iallafall att Wilmer är en stilig karl i sina nya skor!

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga bilder och härlig blandning av färg och svartvitt...
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Välkommen till Bloggvy!

    Fint å se att det funkar bra med registrering osv, så hoppas jag att det ska hjälpa på statistiken också i framtiden :)

    SvaraRadera
  5. Så fiiin den översta var, helt underbar :)

    Kul att du hakade på förresten!!

    SvaraRadera
  6. Superfin bild på Nocke! Hon är så vacker :)

    SvaraRadera