fredag 14 oktober 2011

Nu.




Har en son som sover en extra lång förmiddagslur idag. Han verkar vara inne i någon slags utvecklingsperiod nu, då han krånglar lite med sömnen på natten. Kanske är det även tänder på gång. Han är ju ändå snart 6 månader...

Försöker beta av lite inlägg på Bloglovin'. Har bara 195 inlägg kvar som ni kan se. Svarar på kommentarer och mejl. Kikar in hos mina fina läsare. Dricker en kopp varm choklad med hasselnötshonung i. Har beställt några rullar washitejp från finaste Darling Things. Och bara njuter av en liten stund egentid, vilket är väldigt ovanligt nuförtiden.

Vad gör du denna höstfina fredag?

15 kommentarer:

  1. Sonen verkar också sova extra länge idag så jag läser också bloggar samt har parkerat mig i soffan med gamla skvallertidningar och choklad.

    Det gäller att passa på när de sover :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Siiter oxå o betar av inlägg på Bloglovin. Har det väldigt lugnt på jobb idag...
    Börjar komma ikapp nu efter semestern i somras :) Bara 70 inlägg kvar. :)

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Höst?

    Hos mig är det jul idag :)

    Men jag borde återgå till nutid och slänga ihop en våffelsmet innan resten av familjen ramlar in.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Jag ska strax checka ut från jobbet för en efterlängtad helg! =) Har en bilresa om 2,5 timme innan jag är hemma & det blir fredagsmys med min käre make.

    Det lät förresten gott med hasselnötshonung. Trevlig helg! Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Jag sitter hemma och "pluggar" dvs väver. Har precis lärt mig att väva med brickor, och har vävt mitt allra första band! :)

    Kram på er <3

    SvaraRadera
  6. Vad härligt! Vi har varit på två långa promenader idag i det vackra vädret. Magiskt så fint det varit. Imorse fotoade jag en massa frost i gräset. Får väl se om bilderna blev lyckade ikväll när lilleman sover.

    Ha en fin helg!
    Kram från C

    PS: Det där med tänder, utvecklingsstadie och ingen sömn vet jag så väl hur det kan vara. Alex har alltid sovit oroligt på nätterna. Tyvärr. Mer eller mindre.

    SvaraRadera
  7. det låter ju inte helt fel faktiskt!

    själv jobbade jag till kl 16, och nu ska vi snart till sambons bror för pizza, vin och idol! känns ju helt okej liksom ;)

    SvaraRadera
  8. Har varit på två möten idag men borde stannat hemma för jag opererades igår men ibland vet man inte sitt eget bästa. Skall ta det lugnt resten av helgen i varje fall :-)

    SvaraRadera
  9. Låter som du har en härlig stund!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Ja nu är det vila som gäller :-)
    Milla gillar ECO risgröten. Den smaskar hon i sig lätt som en plätt :-)

    SvaraRadera
  11. Mm vad gott det lät med hasselnötshonung,
    var har du köpt den?

    Skönt med egentid.
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  12. Skönt att få unna sig lite egen tid! Det behöver man! Stor kram>!

    SvaraRadera
  13. Vad skönt du verkar ha det!! Hoppas att du får en jätte mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Ja det där med struliga nätter går vi också igenom just nu. Inget vidare när man är mitt uppe i det, tur att det går över! Passar också på att vila lite nu när minstingen sover... Ha det bra!

    SvaraRadera
  15. Å, så härligt. Jag känner igen det där med att "beta av" inläggen på Bloglovin. Det där om att ha lite tid till datorn och att just nu vilja njuta av personen man är förunnad att vara hemma med. Jag är så himla förtjust i din blogg. Hund och bebis har vi gemensamt, men din blogg, ditt pysslande och bakande är så inspirerande. Lite som du skrev i inlägget om att bli förälskad i någons hem är jag i din blogg.

    SvaraRadera