måndag 16 november 2009

Trött, trött, trött

Förkylningen har släppt, men istället har jag blivit nåt fruktansvärt trött! Därför har jag inte orkat ta mig igenom några bloggar idag och inte heller kommentera... Har dock ätit en god lasagne och slappat i soffan till "Marley och jag". Vilken sorglig film! Så fort det handlar om djur, och djurens förhållande till människan så blir jag berörd. Nu kanske jag äntligen ska ta mig igenom boken också som jag haft i bokhyllan ett tag. Men nu blir det defintivt sängen! Upp som vanligt klockan 6.00 igen!

Godnatt alla!



3 kommentarer:

  1. Husse grät på slutet, det kan vi tala om.

    Minus o hundligan

    SvaraRadera
  2. Den är helt underbar filmen, boken är ännu bättre. Mer detaljerad... Som det brukar vara med böcker som blir film =)
    Läs den! ;-)

    Puss söt och bli pigg nu!

    SvaraRadera
  3. Ja den filmen är så sorglig och bra.
    Kram Sandra

    SvaraRadera