fredag 6 november 2009

Äntligen!

Nu är den perfekta klockan på plats! Den kommer från Lagerhaus. Jag hade sett ut den en dag, men det blev inte av att jag köpte den då. Hade inte kommit så långt med mina planer för "lilla rummet".

Var inne på Lagerhaus förra helgen i Växjö och kikade efter den, men då fanns den bara kvar i vitt (samma som på Bolagret). Men idag var sambons syster inne i stan och shoppade hem den till mig! Jag är så nöjd så! Nu ska bara den vita LACK-hyllan upp ovanför, men det fixar jag i morgon!

När jag kom hem efter jobb idag (har jobbat till kl 19 fyra dagar denna veckan), så väntade en liten överraskning på mig. Denna lapp fick jag inslagen i ett litet silvrigt platt paket, och gissa om jag blev glad! Är det något jag gillar så är det att resa! Tyvärr har väl detta lågprioiterats detta året med tanke på husköp, så detta blev jag verkligen jätteglad för! Prague, here we come!

Nej, nu är det verkligen dags för mig att dra mig mot sängen. Tänkte läsa senaste numret av Härliga Hund. Alltid skönt med lite nya tips och trix!


Godnatt på er alla! ♥

7 kommentarer:

  1. Hihi...åhhh tack snälla du för din uppmuntran:) Kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. NÄ men! Vad skoj!! Om ni hinner så kan jag komma in och ta en lunch eller nått med er i stora staden.. Känns som det är min stad haha.

    Japp vi har ritat hela själv, naturligtvis har vi ju tagit inspiration från hus men annars är det vårat. Såg du planlösningen?
    Vi har lämnat offert på olika ställen och de gillar planlösningen jätte mycket MEN det är för högt i tak säger de. Bra säger jag då.
    Jag är nog lite knäpp och inte för att det ska vara nått speciellt men jag vill inte ha en ekgolv-ekbänkskiva villa. Har tröttnat lite på det. Men absolut inget fel på ekgolv, men vi funderar på annat:-)

    Himla skoj att ni åker till Prag!
    kramar

    SvaraRadera
  3. Oj vad fint ni fått det i nya huset! Jätteskoj att se era förvandlingar!!

    Och tack för din kommentar på bloggen! :) Vad kul att du blev nöjd med leveransen!
    Tyvärr är just det halsbandet slutsålt nu. Men kommer kanske in flera så småningom!

    Ha en fin helg!
    Kram Tanja

    SvaraRadera
  4. Det där känner jag igen så väl! Man tittar, snålar, väntar och ångrar sig när man sen inte får tag på den.

    Snyggt blev det!

    SvaraRadera
  5. Va fint ni gor det:)
    Ohh, vilken fin overraskning. Nasta helg ska jag folja med Anthony upp norr om Sydney, vi ska kanske campa:P HIHIHI.. Men det ar roligt att se mer an bara Sydney och Manly;)Kram

    SvaraRadera
  6. Wow vilken läcker arbetsplats det blir! Helt i min smak. Hoppas allt är bra! Kram Emmy

    SvaraRadera