torsdag 19 november 2009

Titta vad som dök upp idag!


Trodde inte att dom skulle dyka upp denna veckan, men idag fick jag ett sms om att dom fanns att hämta ut hos mitt lokala postombud. Kanon! Frapp var verkligen snabba med leveransen!

Nu är jag dock ställd. IKEA eller tapetsering. Tapetsering eller IKEA. Oavsett så måste vi börja med att sätta upp en reperationstapet eftersom dom förra ägarna (som gjorde om förra året) satte upp en vit strukturtapet i hallen. Jag kan inte hjälpa det, men strukturtapet är ingen favorit!


Jag ska i alla fall börja redan ikväll med att skruva ner hatthyllan och plocka undan skohylla och skor. Vad tycker ni - ska hatthyllan och skohyllan behållas och målas om i svart? Eller ska vi införskaffa nytt och sälja det gamla på Blocket. Jag har sett en hel del snyggt på Bolagret, som ligger rätt bra i pris. Hittar dock inte det på deras hemsida. Lite mer i stil med svart string o s v. Annars är ju Wavehängaren en klar favorit. Och ett snyggt skoskåpandra sidan väggen kanske?


Usch. Så många beslut och så många dilemman. Den här högen med tidningar och även min nya bok dök också upp idag! Vet ju knappt vad jag ska börja med! Hjälp!

5 kommentarer:

  1. Åh så snygg Mairo-tapeten är! Kommer bli perfekt där! Ser fram emot att se resultatet sen.

    Självklart hojtar jag när vårt hem är med i tidningen. Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Det är vad jag kallar lyxproblem, gudars vad mysiga problem du har :)

    Jag tänkte bara på den strukturtapeten, är du säker på att det yttersta skiktet inte går att bara dra av? Dom tapeterna brukar vara tvådelade och busenkla att dra.

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Det stämmer att jag bor i Helsingborg rättar sagt utanför Mörarp, Var bor du?
    Jag håller med dig om strukturtapeten. Det har vi i hela huset oxå och fult är det.
    Ha det så bra

    SvaraRadera
  4. Jösses vad mycket godsaker! :-)

    Tror nog att det kan bli fint att måla hatthylla/skohylla svart faktiskt. Formen är ju enkel och fin. Kan ju bli lite för mycket av det string-iga annars. :-)

    Ser fram emot att se den på plats - tapeten.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jag hade nog kört på wawe och skoskåp men tänk på att man behöver ha sina kära stövlar nånstans också.. Dem får man nämnligen inte ner i sitt kära skoskåp...

    SvaraRadera