söndag 15 november 2009

Blomsterkväll på IKEA

Ibland dyker det upp små aktiviter som IKEA anordnar. Idag fick jag mejl från IKEA Family och i det stod det om "Skapa ditt eget blomsterarrangemang" och det var något som föll mig i smaken direkt!
Så här stod det i mejlet:

"Skapa ditt eget blomsterarrangemang till jul!

Torsdagen den 26/11 kl 18.00-20.00.

Välkommen till en kväll med mycket inspiration och kreativitet. Med hjälp av vårt breda sortiment av ljus, fat, krukor, växter och julpynt kan du skapa ditt eget personliga växt- eller ljusarrangemang. På plats har vi en florist samt våra duktiga säljare från växtavdelningen som ger tips på hur du använder ljus och växter som levande heminredningsdetaljer. Arrangemanget köper du med dig till självkostnadspris. Antalet platser är begränsade, anmäl dig senast den 24/11."

Jag som verkligen är superintresserad av det här med blommor och blomsterarrangemang var tvungen att kasta mig över kalendern för att se hur jag jobbar, och givetvis jobbar jag till 19.00 den kvällen. Men. Som tur är har jag en underbar sambo som arbetar på samma jobb, så han går in och jobbar den sista timmen där för mig! (Jag har visserligen gjort detsamma för honom en gång när det var en viktig hockeymatch...)

Är du också intresserad av att gå på kvällen och är medlem i IKEA Family så kan du anmäla dig här. (OBS! Denna kvällen är på varuhuset i Helsingborg.)

Bild: IKEA

2 kommentarer:

  1. Om jag inte hade haft så långt till Ikea skulle jag absolut vilja vara med oxkså =)
    Svar:Jag har köpt kudden med elefanterna på tradera.
    Kram Rebecka

    SvaraRadera