söndag 22 november 2009

En liten sneakpeak på vad som komma skall...


Vi kämpar på! Halva hallen är färdig, nu har vi "bara" det jobbigaste kvar. Alla småbitar och vid dörrarna. Det var ju inte världens lättaste tapet med mönsterpassning, och det blir en hel del bortfall av tapeten på grund av det. Därför fick jag lägga in en beställning på ytterligare två rullar, jag hoppas Frapp är lika snabb med leveransen denna gång! Som "tur är" har både jag och lillasyster fullt upp med jobb och annat i veckan, så tidigast fredag kan vi ge oss på resten. Då hoppas jag rullarna har kommit, så vi kan vara färdiga till första advent!

4 kommentarer:

  1. Det ska bli jätte spännande att se resultatet!!
    Jag har målat, skruvat, borrat, puttsat och fejjat i helgen. ÄNTLIGEN har lusten att inreda igen infunnit sig:-)
    Jag är så petig med vårat hem att jag hellre skiter i en förändring innan den blir perfekt. OCH perfekt tycker jag ju aldrig att det blir men å andra sidan "det som inte blir perfekt får bli charmigt".
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Spännande, ser riktigt läckert ut!

    SvaraRadera
  3. Du är så duktig min vän! Ert hem kommer bli det finaste!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vi har idag tapetserat Mairo blomma i köket och har inte kunnat få den att överensstämma till 100%. Passar den uppe passar den inte nere!!! Hade ni samma problem eller har vi gjort något fel? Nu ser man det ju inte så värst tydligt eftersom tapeten är så väldans mönstrad men man vill ju ha den 100% egentligen men nu får det vara så här! Läste någonstans att andra haft samma problem.

    SvaraRadera