lördag 21 november 2009

"Här lyser flitens lampa"...

..som Malin så fint beskrev det! Och visst får jag lite gjort idag också! Idag har dörren och karmen fått sig ytterligare ett lager färg. Idag av den svarta. I väntan på att det skulle torka begav jag och Aron oss ut på en långpromenad i det härliga, soliga vädret vi har idag! Underbart!



Nu ska jag ge mig iväg igen! Denna gången blir det en tur ut till Väla och IKEA. Blir dock inte stora IKEA i Malmö denna helgen, så jag får fortsätta och sukta efter denna lampa. Kan i alla fall trösta mig med att hallen nog kommer att bli superläcker!

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Har du några förebilder man kan få se?

    SvaraRadera
  2. Knaada: Det kommer! När hallen helt är färdig ska jag visa!

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Tänk vad lite färg kan göra :-)

    Kul att du ittade in till mig :-D

    Svar på dina frågor: I vårt kök har vi IKEAs Abstrakt luckor uppe och Nexus Svartbruna nertill. Vi har en bänkskiva i vitlaminat med aluminiumkant. Oxå från IKEA.
    Vitvarorna e bra, prisvärda! Glöm dock inte att lägga en liten extra slant för en induktionshäll, den e guld värd!
    Det tog drygt 1 vecka o fixa köket har jag för mig. Vi vi målade golvet, rev ner tapeter, målade, tapetserade och så köksdelarna och kakling förstås :-) Sen va det en massa småpill kvar, men det gick o använda.

    SvaraRadera