lördag 21 november 2009

Halltankar del 3

Var inom IKEA idag för att kika på lite snygga hallmöbler, men hittade inget jag gillade. Bolagret har jag ju kikat på tidigare, och hittat lite jag kunde tänka mig. Var ju inne på att jag ville ha något i mer stringmodell, och hittade en modell på Bolagret som var väldigt bra i pris, men tyvärr var skohyllan slut hos leverantören och dom visste inte om dom skulle få in den. Nähe.

Men nu har jag dock bestämt mig för att det inte blir i stringmodell. Jag tror nog att det blir ett lite för "rörigt" intryck, och har valt ut hatthyllan nedan, som håller ihop och ger ett mer samlat intryck. Det finns ingen skohylla till, men man kan ju bara sätta upp hyllplan på väggen (t ex LACK) så blir det nästan i samma modell. Jag vill också väldigt, väldigt gärna ha betjänten nedan. Tycker den är döläcker, och tror att den hade gjort sig riktigt bra i vår hall!

Bilder: Bolagret, i kollage av Dessi

(Men jag är också sugen på en Wavehängare...)

1 kommentar:

  1. En sån hatt hylla har jag gjort själv till min hall. Superenkelt och billigt! Fast nu när jag flyttar få jag väl lämna kvar den med vemod eller inhandla en annan till nya ägaren.

    KRAM!

    SvaraRadera