onsdag 11 november 2009

På Arons önskelista

Jag känner mig inte riktigt i form. Har varit så trött dom senaste dagarna. I måndags somnade jag redan klockan 20.15, och det var så skönt! Känns som att jag har en liten förkylning på gång...

Vi har nu beställt bordet! Beställde det på vår lokala möbelaffär, då det var 600 kronor billigare, samt att vi slipper hemkörningsavgiften, även den på 600 kr. 3-4 veckors leveranstid, men bara vi har det innan jul så är jag nöjd!

Appropå jul, så är det ju dags att börja skriva önskelistor nu. På Arons önskelista (och även min) står den här snygga korgen av återvunnit gummi från Dacarr. Såg den först hos Inspirera Mera, och jag tror även att katterna hade älskat den! Finns att köpa hos Gemenskap:grön.

Bild: Gemenskap:grön

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Hittade hit o I like what I see:: :-D
    Tryckte ganska omgående på "folk bloggen med bloglovin - knappen..

    Tittar mer senare..
    Ha det så bra.
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag har också sett den där. Den är fin :)

    SvaraRadera
  3. Klart att en sån står på önskelistan:)Så snygg! Ha en skön helg, kramar emmsan

    SvaraRadera