söndag 8 maj 2011

Söndagsbilden - Vilmer 17 dagar

Vill börja med att säga tusen tack till alla er som kikar in och skriver kommentarer trots låg aktivitet i bloggen! Dagarna går så fort med lille Vilmer och jag önskar så att jag hade lite mer tid (och ork) över att kika in till er alla, men just nu hinns det inte med. Dagarna går mest ut på att amma, vila, umgås och allt annat som behövs göras med bebis. Vi har tur som fått en väldigt lugn liten pojke som sover nätterna igenom och inte skriker i onödan. Jag hoppas att ni har haft en skön helg, så ses vi snart! ♥

Fler söndagsbilder hittar ni här hos Fabriken.

19 kommentarer:

  1. oj oj oj...vilken nykläckt liten parvel.

    Klart det inte kan dugga tätt med inlägg nu, det förstår jag ju ;) Men jag tittar in då och då :)) LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Åh, lilla skatten, så fin han är! Det är helt förståeligt att det är låg aktivitet här på bloggen nu, för som nybliven mamma är det ju så mycket annat att fokusera på :-) Fortsätt njuta av denna tiden! KRAMISAR I MASSOR

    SvaraRadera
  3. Så fin han är! Han är så stor jämfört med våra små pyre. :)
    Låter skönt med en hel natt sömn, här är det mat var tredje till fjärde timme... Men det är väl bara att bita ihop, vi har ju trots allt vunnit högsta vinsten!
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Så otroligt söt liten kille! =) Hoppas att allt är bra med er och att ni får en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  5. sötaste killen :) klart ni ska ägna er åt varandra nu, bloggande finns det tid till sen :)

    SvaraRadera
  6. Sikken sötnos!!!

    Ha en underbar dag, du o Vilmer!

    Puss!

    SvaraRadera
  7. Så fantastiskt söt! Njut av tiden Dessi!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Vilken goding!! :)
    Ta hand om er!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  9. Sötisen, skönt att det går åt rätt håll nu. ang. amningen och ersättning så ammar jag först sen om han inte är nöjd blir det ersättning, ibland då det blir tätt inpå så får han ersättning. Sen har Hugo haft lite strul med magen så vi kör även Bifidus. Ger du det till Vilmer med eller nåt annat för magen? kramar

    SvaraRadera
  10. Grattis till den nya familjemedlemmen!

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  11. Jag kör ju bröstpumpen med men jag tycker inte att jag har tillräckligt. Så ibland äter han 120 ml då han enbart får ersättning sen är han riktigt hungrig kan han äta 90 ml efter amning. Är V hungrig kan du nog ge honom mer ersättning, efter en vecka kan ett barn äta 60-150 ml per mål så säger de på amningsmottagningen/BB. Ja huu för garderoben, jag måste verkligen rensa så hittar jag bara ett par leggings som jag haft de sensate 4 veckorna. Tur att man kanske kan ha klänning snart som omväxling. kram till dig

    SvaraRadera
  12. Åhh, sweetie! Vilken sötnos! Helt bedårande! Fortsätt att njuta av er första tid tillsammans, bloggen finns ju kvar!

    Kramen från Gotland

    SvaraRadera
  13. men gull plutten! vad mysigt att han sover bra och är så snäll! han ser så snäll ut :) Hoppas ni mår toppen! Kramis

    SvaraRadera
  14. Finaste lilla Vilmer, det är konstigt att man glömmer hur små de är från början :) När Alva var nyfödd kunde jag inte tänka mig hur hon skulle kunna bli större, och nu kan jag inte tänka mig att hon varit mindre :)Du ska inte känna dåligt samvete för bloggen, familjen är det viktigaste så du får uppdatera när du känner att du har tid oavsett hur lång tid det går! Vad skönt att han sover bra på nätterna också, då kanske du inte blir en zombie som jag var första året typ haha.. Kram

    SvaraRadera
  15. men herrejösses vilken söt liten kille! och vilket fint namn! faktiskt min favorit på pojksidan ;)

    SvaraRadera