måndag 16 maj 2011

Hej fisken!

Åh. Jag tänkte inte bli en sån som tråkar ut er med bara en massa bebis-bilder, men just nu kan jag inte hjälpa det! Jag lever i en liten bubbla just nu och njuter för fullt av vår lille älskade Vilmer. Vad säger ni?
Blir ni uttråkade eller vill ni veta lite om oss också?

Idag har vi haft vår första ensamma dag då Jonas börjat jobba idag. Och det gick finfint! Allt har flutit på bra och vi tog oss till och med ut på en skön skogspromenad med både vagn och Aron. Underbart! ♥

(Och ja, givetvis dök inlägget om brickorna upp igen men alla fina kommentarer som ni skrivit är fortfarande borta! Inget hopp om att dom kommer tillbaka... Första gången jag haft strul med Blogger, hoppas att det även är den sista!)

17 kommentarer:

  1. Det är ju precis så det ska vara - en bubbla! Mys på i den, och tråka gärna ut oss med bilder :)

    SvaraRadera
  2. Klart att du ska leva i din lilla bubbla. Det är ju magiskt när barn kommer till. Ös på bara! :-) Bebisar kan man inte få nog av.

    SvaraRadera
  3. Aldrig att jag kan bli leds på bebisbilder - det finns bara inte! :-D

    Mys på i er bubbla! :-)

    SvaraRadera
  4. Visst vill jag se mer av Vilmer! Blev det nåt bak? Jag gjorde ett lowcarb bröd i söndags ska försöka få ordning på överladdningen med bilder så jag kan skriva om det. Skönt att det verkar gå bra för er när ni är hemma ensamma. Idag var det segt att gå upp känner mig fortfarande sovande. kram

    SvaraRadera
  5. Haha, klart att det blir mycket bebisbilder i början! Helt förståeligt.

    Hoppas ni får en riktigt mysig dag!

    SvaraRadera
  6. Haha, det är svårt att greppa något annat än bebis just nu så jag förstår dig. :) Känns ibland som om världen stannat.
    Så kör du vidare med bebisbilderna, jag gillar dem! Han är ju så fin er lille Vilmer.

    Skönt att höra att första dagen utan mannen gick bra.
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Nej jag tröttnar inte, han ser helt ljuvlig ut. Fast jag är o andra sidan lite galen i bebisar, men min röst räknas väll för det!

    Trevlig tisdag!

    SvaraRadera
  8. Nä, inte tröttnar man. Han är ju så söt!

    Hoppas ni har en underbar dag!

    Puss!

    SvaraRadera
  9. Heej gumman!

    Hur har ni de?
    Går Vilmer upp i vikt bra nu? Alltid så oroande då dom inte gör som "vanligt".
    Jag var så olycklig i helgen då Ebbe inte verkade nöjd alls.

    Vi ger NAN HA & den verkar fungera bättre med Ebbes mage! Håll tummarna!
    Hur känner du inför att sluta amma? Vi lyckades ju aldrig få till amningen då Ebbe inte ville ta bröstet så jag kan ju inte veta hur de känns riktigt men kan tänk mig att det är riktigt mysigt!

    Jag förstår dig till hundratio procent att du visar er söta Vilmer här på bloggis! Man blir ju helt sjuk av att se bebisar & man vill ju gärna visa upp sin going : - )

    Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma medans Ebbe sussar sin powernap ; - )

    MASSA KRAMAR

    SvaraRadera
  10. klart vi inte blir uttråkade av en sån liten sötnos :)
    Vilken jättehärlig bild!!

    Hur är det med Aron förresten, är han sotis, vaktar eller hur är han mot den nya familjemedlemmen?

    Blev ingen tur till Ullared idag..hade inte mage att lämna Milo ensam även ifall han säkert hadeklarat sig perfekt..han sover mest. Men han är lite ynklig, snorar och allmänt trött och jaghade bara haft dåligt samvete och hade inte njutit av resan ändå. Vi åker på fredag istället då mannen är hemma och kan ta hand om honom :)

    SvaraRadera
  11. Jag är nog lite partisk men jag vill bara se mer av Vilmer!

    SvaraRadera
  12. Tycker det är jätte kul att se bilderna! :)

    (Det är ett medvetet val att vara anonym på bloggen :) )

    SvaraRadera
  13. Klart vi vill se bilder och uppdateringar på lilla Vilmer, inte alls uttråkande tycker jag! Är iof också inne i bebisbubblan. :)

    Skönt att det gick bra på er första ensamma dag!

    SvaraRadera
  14. Myskillen verkar ha det bra! Klart du ska mysa på nu, du gör helt rätt! Tiden går ju så fort ändå!

    Det är bara mysigt att läsa om er lilla familj :)

    kram

    SvaraRadera
  15. Klart vi inte tröttnar! Upp med mer bilder bara! ;)
    Vet själv hur det är!! :)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  16. Bebisbilder som är kreativt utsmyckade eller genomtänkta uttråkar nog ingen!! Och klart man vill veta lite om den nya människan i ert liv och vad ni gör!

    SvaraRadera