fredag 13 maj 2011

Nytt försök - Brickor från Johanna.B

Irriterande! Igår skrev jag ett inlägg om de fina brickorna från Johanna.B. Men Blogger har strulat hela dagen och tydligen har allt som skrevs från och med igår försvunnit. Det vill säga även alla kommentarer på äldre inlägg. Grr. Det är första gången någonsin som jag upplever problem med Blogger. Har märkt det via Bloglovin idag också. När jag har försökt klicka in på inlägg i andra Blogspot-bloggar så har det stått att "Sidan du ville titta på i bloggen finns tyvärr inte". Suck.

Gör därför ett nytt försök och lägger upp de fina brickorna från Johanna.B igen. Kan dock nästan slå vad om att inlägget kommer dyka upp igen och då har jag väl två likadana inlägg på rad...





Jag har länge gillat Johanna.B-s finfina klövermotiv och har efterlyst brickor. Nu har dom äntligen kommit in i sortimentet! En perfekt frukostbricka med måtten 20 x 27 cm. Tre färger finns det; svart, en härlig grön och den solgula. Finns hos Johanna B. Shop och Signerat.se. Nu är bara frågan vilken färg man ska beställa hem. Det står mellan den solgula och den härligt sommargröna!

17 kommentarer:

  1. Men så störande när det inte funkar, tänk om det skulle försvinna en massa inlägg helt plötsligt, hemska tanke.. Tack för tipset om tapeten från Mairo, jag har kollat hos frapp men den verkar vara slutsåld överallt, jag blev så himla besviken för jag har aldrig gillat en tapet så mycket :( Det blir en annan blommig tapet istället, men jag tänkte ändå skriva ett inlägg om tapeten i bloggen och då tänkte jag att jag kanske får låna några bilder från din hall ( länkar såklart!) eftersom ni har så fint hemma :) Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Härliga brickor! Speciellt härliga tillsammans, när man ser alla färger på en gång.

    SvaraRadera
  3. Visst har man gått och väntat idag på att det ska ordna sig, nu äntligen har jag fått tillbaka tre inlägg som varit borta hos mig ett tag. Hoppas dina också kommer tillbaka. Jag läste ditt inlägg om brickorna igår och kommenterade det också, vet inte om du kunde läsa kommentaren. Skrev nåt i stil med att eftersom du gillar färg så kan du börja med att ta bort den svarta. Gult hör ju sommaren till och grönt likaså. Sol och gräs. Så båda passar fin tycker jag. Men på nåt sätt tycker jag att klöver "hör ihop" med grönt, så jag röstar för den gröna. Den harmoniserar så fint liksom.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Vad trist med allt strul. :( Hoppas inte ni som har blogger har förlorat någon information eller bilder.

    Underbara brickor!! :)
    Ha en fin lördag!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  5. jättefina, gillar den gula extra mycket!

    SvaraRadera
  6. Trist! Blogg.se har också strulat till och från sista tiden. Både den gröna och gula känns väldigt mycket Dessi så det blir nog bra vilket som :)

    Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  7. Mysigt med fina brickor, jag har några som jag köpt på Lagerhaus som jag gillar. Trist när det inte funkar som det ska på bloggen. Hoppas ni har en fin lördag, jag har fullt upp på egen hand med två. kram

    SvaraRadera
  8. Det är störande när det inte funkar, vart strul med biff.se i veckan med!!

    Johannas mönster är så snyggt:)

    Kram och hoppas du har en bra helg!

    SvaraRadera
  9. Hej fina du!

    hur är det mer er?
    Snygga brickor,men jag skulle vila ha den i svart med vita klöver i rund modell...:-)

    ha en fin kväll
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  10. Jag hade samma problem! :(
    Den gula var extra snygg! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. De är verkligen riktigt fina. Så kul med alla bloggisar som satsar på eget. Hoppas att ni har det bra med er lille Vilmer. :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Hej Dessi ledsamt när de strular... Brickorna är underbara skulle vilja ha både gul o grön så fina ihop. Men de skulle bli den gula om jag valde en, så somrigt chic. Hoppas lille Vilmer växer o mår bra. Tack för att du kikar in hos mej:)

    SvaraRadera
  13. Jättesöta brickor! Jag använder dock sällan brickor, bara en stooor bricka för att bära ut allt när vi ska grilla.

    Jag märkte också att det va problem med Blogger häromdan när jag skulle skriva hos dig. Sånt som händer ibland :) Skönt att det e på banan ibland!


    Ha det bäst!
    KRAM!

    SvaraRadera
  14. Hej Dessi!

    Jobbigt med strul! Jag gillar också dessa brickor! Perfekt nu på sommaren!

    Njut av dagen med lille Vilmer!

    SvaraRadera
  15. brickorna är superfina, men framförallt blir jag sugen på rån, det är det bästa med hela glassen!

    kram

    SvaraRadera
  16. Stort GRATTIS till lille Vilmer!!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  17. Hej och tack för dina gratulationer på vår årsdag :) Tack också för att du erbjöd dig, men jag tror inte jag behöver några andra bilder än de som du har på bloggen på tapeten, jag kopierade in dem i ett inlägg och det blev ganska bra! Nu ska jag bara hinna skriva en text till så lägger jag ut inlägget om en dag eller två :) stor kram och hoppas ni haft en mysig dag med lilla vilmer!

    SvaraRadera