söndag 22 maj 2011

Vilmer har debuterat!

Idag har Vilmer gjort premiär på sin första hundutställning! Jag är nöjd både med Vilmers och Arons uppförande. Aron vann sin klass med CK, men blev tyvärr oplacerad i bästa hane. Framöver har vi mest agilitytävlingar inbokade. Tre söndagar i rad är bokade nu med start nästa söndag.

Bjuder er här på en bild på mig och lille Vilmer vid ringen. Inte ofta som jag själv fastnar på bild då jag oftast står bakom kameran... I morgon är det dags för lugg- och toppklippning, så jag kan se igen!

Måste bara skriva och tacka för alla fina kommentarer ni lämnar här! Jag har nog världens bästa läsare!
Hoppas ni alla har haft en mysig helg och får en underbar vecka!  ♥

11 kommentarer:

  1. Åh, vad nostalgisk jag blir! När min äldsta var nyfödd hade vi en Flatcoated retriever som jag gick viltspår med - minns att maken och sonen satt i bilen och jag hoppade in och ammade och sedan var det bara på´t igen! Gick riktigt bra. :-)

    SvaraRadera
  2. Naaw, va gulligt:) Va bra att det gick bra med båda två.. Vill så gärna hälsa på er:) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med utställning, det ser mysigt ut. Härligt med agility 3 helger i rad, blir lite avundsjuk;)
    Håller alla tummar för er på planen. Ha en bra träningsvecka/Sophi

    SvaraRadera
  4. Så fina ni är! =) Hoppas ni får en fin start på veckan! Kram

    Svar
    Vi ska åka på en romantisk & avkopplande SPA weekend till Tallinn.

    SvaraRadera
  5. Fina du o Vilmer!

    Hoppas ni har en bra dag!

    PUss!

    SvaraRadera
  6. Söta ni är, tycker ditt hår ser fint ut! kram från mig

    SvaraRadera
  7. Åh, vad fina ni är! Roligt att få en bild på dig!
    Mitt bästa barnbokstips är Plupp! Så mysiga!

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild på er!! Skönt med frisörbesök, även om du var fin i håret ändå! :-)

    Hoppas ni får en riktigt skön vecka!!

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  9. Vad kul att det gick så bra med båda!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Fina fina ni! Så mysigt att Vilmer hänger med på tävlingarna och att han verkar gilla det ;-) KRAMISAR I MASSOR

    SvaraRadera
  11. Du är en duktig skrivare själv så! :) Right back at ya!

    SvaraRadera