lördag 28 maj 2011

Färgstarkt hos Cornelia .




Foto: Cornelia / Mitt hem & min trädgård

För ett litet tag sen hade IKEA-bloggen Livet Hemma en tävling som dom kallade för Kryddstarkt. Cornelia med bloggen Mitt hem & min trädgård deltog med dessa fina bilder av deras källare. Jag tycker dessa bilder är så härliga och framförallt älskar jag det orangemålade skåpet! Mer om det kan ni läsa här. Är så otroligt sugen på att hitta ett liknande skåp och göra något liknande. Kanske måla det i två olika nyanser av gult?

8 kommentarer:

  1. Det orange skåpet är verkligen jätteläckert! Jag gillar också blandningen av färger och material på kuddarna. Ha en riktigt fin helg ni också vännen! KRAMAR I MASSOR

    SvaraRadera
  2. Fint, kul att se lite färg!
    Grattis till dig på din första morsdag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var coolt skåp! Har själv tittat på liknande på loppis o velat köpa men mannen har stoppat mig. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det var jätte fint, gillade byrån skarpt, vill fynda en sådan på loppis i sommar :)

    kram

    SvaraRadera
  5. Superläckert. Och så fint Vilmer har det i sitt rum.

    SvaraRadera
  6. Jättefint! som du säger härligt med färgklickar, det finns säker nån liknande byrå på blocket eller loppis som du kan fixa till. Vet du vart nummerkuddarna kommer ifrån? Hoppas ni haft en mysig helg, idag är äntligen mannen hemma. kram till dig

    SvaraRadera
  7. Ja, det var riktigt fint! Ett väldigt inspirerande rum!

    Hoppas du får en fin vecka!

    SvaraRadera
  8. E så smickrad över att du och alla andra gillar vårt färgglada "biorum" :)

    Svar: Sifferkuddarna har jag köpt på Moltex utförsäljning i Svedala utanför Malmö. Moltex är grossister men säljer bla till MIO, kanske kan ni hitta dem där :) http://www.moltex.se/

    SvaraRadera