måndag 30 maj 2011

Tiden bara springer iväg .


Jösses, vad tiden går fort! Vilmer växer så det knakar, och jag tycker bara han blir större och större... Allt tyngre på armen blir det i alla fall! Han har långa vakenperioder på förmiddagen och kvällarna. Då får han ibland hänga med på armen när jag kollar mejlen och bloggen som snabbast. Sen sover han (för det mesta) flera timmar i sträck. Natten brukar klara sig med endast en matning, vilket är otroligt skönt! Jag bara njuter och mår så bra! Kanske gör det fina vädret mycket också? Idag blev det 1,5 timmes promenad i skogen med vagn och Aron. Underbart! ♥

(Är det mer än jag som har strul med Blogger ikväll och inte kan förhandsgranska mina inlägg?
Update: Verkar som att det har varit problem att kommentera bloggen också? Har ni märkt av detta och inte kan kommentera så mejla mig gärna!)

15 kommentarer:

  1. Vilken sötknopp! :-)

    Blogger har haft en lång period av problem nu, tror det varit olika saker i ca 2 veckor. Har fått mail för några dagar sedan av folk som inte kunde kommentera på min blogg, men av någon anledningen så kunde vissa det ändå. Followers har försvunnit och vissa har inte ens kunnat komma in på sin egen blogg - helt upp och ned med andra ord. Jag hoppas och tror att det börjar rätta till sig snart, det har verkligen varit en strulig period. :-/

    SvaraRadera
  2. Låter härligt!
    Ja dom växer ju så fort, tycker inte det var länge sedan min lille plutt var sådär liten...

    SvaraRadera
  3. Åh så fin han är :-) Mila sover hela förmiddagarna och har sin vakentid på kvällarna. På natten sover hon helt igenom för att vakna för mat runt 06 och sen somna om. Det är gott det :-)

    SvaraRadera
  4. Jag såg att jag skrev Mila istället för Milla :P

    Ja, Lindex har massor av fina och härligt färgglada kläder. Både för pojk och flick. Det bästa är ju att de är lite unisex över det mesta också. Det gillar jag :-)

    Jag var inne på nätet för att shoppa lite i nästa storlek och såg att La Redoute hade bra rea och ganska stort utbud av babykläder ifall du vill titta.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Gud vilken goding!!

    Hoppas ni får en underbar dag!

    PUss!

    SvaraRadera
  6. Jag känner precis samma sak, vars tar tiden vägen? wilbur väger ett kilo mer nu än när han var nyfödd för en månad sen. :)

    SvaraRadera
  7. Oj vad stor han har blivit! :) Tiden går hur fort som helst!!
    Hoppas allt är bra vännen! Kram!!

    SvaraRadera
  8. Men ååh så fina ni är, man ser att Vilmer har växt lite och vad mysigt att han har vakenperioder nu så att ni hinner vara mer, och det blir bara roligare och roligare från och med nu :) Vad skönt att han sover så bra på nätterna, och nu så har ni ju hela sommaren framför er att vara lediga och mysa, lite avis blir jag allt hihi.. Kram!

    SvaraRadera
  9. Söta ni är! Som du säger så blir de stora snabbt och tunga :) Hugo väger ju 5,5 kg redan. Här blev det en shoppingtur med bilen......say no more galet vilken tid det tar att komma iväg. Jag hann inte med hälften så finns givetvis inte allt man ska köpa. Hoppas på lite pyssel i barnummet imorgon. ps glöm inte tävla om solskydd hos mig om du vill. Hoppas du kanske redan sover sött, kram

    SvaraRadera
  10. Så fin han är er lille prins! :) Vad väger han nu om man får fråga?
    Tiden rusar fram! Håller med om att det blir tyngre och tyngre på armen. ;)
    Kramkram

    SvaraRadera
  11. Sötnosar där! : - ) Härligt att lilla Vilmer växer som han ska! Håller så med dig att tiden springer iväg & de gäller att njuta varje dag! ; - )

    Sv: Gullig du är som kommer att sakna mig! Om jag känner mig själv rätt så blir de inget långt uppehåll inte men man vet ju aldrig!
    Jag hinner liksom inte med allt jag vill, Ebbe är vaken ganska så mycket om dagarna. Endast nu han sussar någon timme & lite på eftermiddagen! Då gäller de att passa på att vila lite själv eller att fixa med något man känner för : - )
    Jag var tydligen likadan när jag var liten. Ville vara med överallt ; - ) Hihi!

    Idag åker vi in till mina föräldrr & blir där några dagar! Känns som att man ska åka på semester,haha! Mamma & pappa bor bara någon km från stan så det blir perfekt att gå in nu och shoppa när man är där.
    Handlar du mycket till Vilmer?
    Jag har börjat att köpa kläder i storlek 68 nu, sitter lite löst men det går ju så fort med dom små!
    Inne på Lidex hade dom fått in sparkdräkt med korta ben & armar. Måste kika på dessa! : - )

    Hur har ni de annars gumman?
    Hoppas ni har de bra!!

    Vi hörs snart igen & klart att jag kollar mejlen om du har lust att skriva dit!

    Massa Kramar

    SvaraRadera
  12. Vilken gobit! Förstår er lycka! Kram LISA

    SvaraRadera
  13. Härligt att bara njuta och må bra! :)

    SvaraRadera
  14. å vad han är fin! och växt har han verkligen :)

    SvaraRadera
  15. Ja här går det undan! :-) Söt bild på er!
    Må så gott!

    Kramar Camilla

    SvaraRadera