tisdag 10 maj 2011

Färgglad Vilmer

Åh, jag vet inte om jag hunnit tacka er alla som har skrivit lyckoönskningar och hälsningar till oss här på bloggen. Jag har försökt att kika in hos de flesta av er, men jag kan mycket väl ha missat någon. Vill därför ytterligare skriva att jag är så glad och tacksam för alla era fina kommentarer! Jag är så glad som har så fina bloggläsare som ni! All kärlek till er! ♥

Ni som följt min blogg ett tag, vet ju att jag älskar färg. Så även på Vilmers kläder. Jag blir så glad när jag tittar på min fina, färglada, spralliga unge! Det är inte klokt vad han redan har utvecklats på dom veckorna han befunnit sig ute här hos oss. Tiden går så fort...

Foto: Dessi - Home and desire

26 kommentarer:

  1. Åh, grattis till lille Vilmer!!! Vilken sötnos han är :) Njut av bebistiden för fulla muggar nu! Vips säger det och så har de fyllt ett och ska snart börja på dagis...

    SvaraRadera
  2. TIden går riktigt fort när man är i bebisbubblan.
    Klart man ska ha färgglada kläder ;)

    SvaraRadera
  3. Lille Vilmer är verkligen en sötnos! Tack till dig för att du kikar in på min blogg titt som tätt och lämnar en fin kommentar! ♥ Det gör mig väldigt glad! =) Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. Det sägs att inredningen avspeglas i ens kläder, tur jag gillar svart i inredningen för jag har MYCKET svart i garderoben ;)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja vips så får de barn o man blir morfar. <3

    M.M

    SvaraRadera
  6. Färg är underbart på ungar - i bland kan det vara svårt att hitta glada färger dock när de blivit äldre. Jag gör mitt bästa dock! :-D

    Vad glad jag blir av att höra att du och Vilmer (och andra) gillar filten! :-)

    SvaraRadera
  7. Ja jag gillar med färger :-)
    Det där med att hinna med, när man har många barn så har man lärt sig hitta de där usom finns bara för en själv :-)
    Sen har jag ju stor hjälp av alla barn som vill passa sin lilla!

    SvaraRadera
  8. Sötis! ♥

    Hoppas solen skiner på er idag!

    PUss!

    SvaraRadera
  9. Liten going, så söööt!

    jag gillar också färg till de små.
    Hoppas ni har det bra

    MÅNGA KRAMAR

    SvaraRadera
  10. Åh vad han är fin lille Vilmer och vilka goa små lår och fötter han har! Sen om några veckor kommer ni få ännu mer lår att pussa på! =)

    Så roligt att böckerna om de vilda och tama djuren står och väntar i bokhyllan. Visst kan man knappt hålla sig från att köpa fina saker till de små även om det dröjer ett tag innan de kommer till riktig användning?

    Ha en fortsatt skön kväll, kram från mig

    SvaraRadera
  11. Han ser verkligen hur söt ut som helst! :)

    Japp jag bor i Åstorp :) Är Maria från Minbebis.com :D

    SvaraRadera
  12. Åh så härligt. En riktig liten sötnos i färgkavalkaden!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  13. Så himla söt!! :)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  14. Åh, vilken härlig grön färg!

    Önskar dig en skön kväll!

    SvaraRadera
  15. Tack, ja hon blev en månad den 8/5 :-)
    Tiden bara rusar iväg !
    Söt han är lille Vilmer ..

    SvaraRadera
  16. Kan tänka mig att tiden bara rusar iväg när man är inne i sin bebisbubbla! Njut av första tiden tillsammans med er lille goding, han är ju så söt :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  17. Ja visst händer det mycket på kort tid, så härligt! Kul med färg det livar upp. Hoppas du mår bra, kram

    SvaraRadera
  18. klart han ska ha färg, jättefint :)

    SvaraRadera
  19. men gobiten! älskar bebisars små grodben (alltid böjda)

    SvaraRadera
  20. Barn ska ha färg! :) ( även vi vuxna, iaf jag själv blir mycket gladare av färger! Har infört ejköpasvartakläder lag när det gäller kläder till mig ;-)

    Grattis till lille godingen! :)

    SvaraRadera
  21. Tittar bara in och önskar dig en trevlig helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  22. Åh, så söt! Vad kul att du lämnade ett litet avtryck hos mig för jag hade ju missat din blogg helt. Så underbart, stort grattis till lille prinsen!

    Många kramar från Lotta

    SvaraRadera
  23. Vilken liten sötnos! :) Passa på att njuta snart är han 10 månader och du har inte en lugn stund. :) Du hade inte glömt mig! :) Jag är också lite sen att svara på kommentarer just nu. Hittar inte så mycket tid till det. Det hittas bara på bus hela tiden. :)

    SvaraRadera